Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت فعالیت در بازار تهران گفت: بخشی از بازار تهران تعطیل است و بخش دیگر اکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهد و نمی‌توان گفت که کل بازار تهران تعطیل است.

وی ادامه داد: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اصفهانی تصریح کرد: بازار همواره با نظام و ولایت است و بارها این مسئله را ثابت کرده اکنون هم همین عقیده در بین بازاریان است و هیچ کس و هیچ اتفاقی نمی‌تواند بین بازار و ولایت فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اگر امنیت بازار تامین شود و مغازه‌دارها مطمئن باشند که آسیبی به مغازه آنها را نمی‌رسد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته یک مجتمع تجاری دو طبقه دارای ۷ باب مغازه، طعمه شعله‌های آتش شده و دو باب مغازه آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازار تهران جامعه کسب و کار بازار امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد

شاگردان رضا عنایتی با یک شکست خانگی، بار دیگر خطر سقوط را حس کرده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.

عارف حاجی عیدی در دقیقه 81 زننده گل پیروزی‌بخش شاگردان مجتبی حسینی بود تا آلومینیوم پس از پنج هفته با پیروزی در لیگ برتر آشتی کند.

آلومینیوم اراک با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد. پیکان نیز با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت که امیرحسین صدقی از پیکان و سید مهران موسوی و محمدامین کاظمیان از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟