Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بارش باران از اوایل بامداد امروز در مناطق مختلف استان بوشهر آغاز شده است. هواشناسی اعلام کرده میزان بارش‌ها از عصر امروز بیشتر می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر در همین زمینه گفت: از عصر امروز (یکشنبه) تا اواخر وقت دوشنبه به سبب تقویت و تشدید بارندگی‌ها، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد‌های شهری و جاده ای، همچنین نسبت به وقوع رعد و برق شدید و وزش تندباد و تلاطم دریا هشدار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا راستگو افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد که فعالیت سامانه بارشی و بارندگی‌ها به تناوب تا اوایل چهارشنبه در استان ادامه دارد.

او ادامه داد: در این مدت بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در سطح استان و بر روی دریا پیش بینی می‌شود. 

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن وزش باد به نسبت شدید شمال غربی و تلاطم دریا، دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

راستگو عنوان کرد: بر این اساس، آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

او گفت: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۰ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد گاهی تا ۲ متر پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۱۵، مد اول ۱۵ جزر دوم ۱۷:۴۵ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۵۰ رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

هشدارهای هواشناسی بوشهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باران آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هواشناسی هشدار داد؛ بارش شدید باران در راه این استان‌ها

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903762

دیگر خبرها

  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • ببینید | هواشناسی هشدار داد؛ بارش شدید باران در راه این استان‌ها
  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت