Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:04:16 GMT

عاشوری: تایید اشتباه داور سودی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۶۸۵

عاشوری: تایید اشتباه داور سودی ندارد

تیم خوشه طلایی در هفته های اخیر در نتیجه گیری موفق نبوده است به طوری که صدر جدول را از دست داد و هم اکنون 6 امتیاز با صدر فاصله گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته اخیر لیگ یک نیز در خانه در برابر تیم نود ارومیه شکست خورد. محسن عاشوری در این باره می گوید: با وجود شکست دراین دیدار، من از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خوب بازی کردیم و صاحب موقعیت های پرشماری برای رسیدن به پیروزی شدیم به طوری که حریف تصور نمی کرد با نتیجه مساوی از میدان خارج شود. اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و حریف روی یک شوت از راه دور استتثنایی به گل رسید. به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم.

 

سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص گلی که تیمش در این دیدار به ثمر رساند و از سوی داور پذیرفته نشد اما باشگاه بر این عقیده بود گل کاملا صحیح بوده است، گفت: گل کاملا درست بوده است چون مدافع حریف پاس به عقب داد و بازیکن ما توپ را در اختیار گرفت و گل زد. اکنون تایید اشتباه داور هیچ سودی برای ما ندارد. در بازی با فجر سپاسی و در دقیقه 42 هم بازیکن ما بدون دلیل واضح کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال برای بازی های حساس از داوران با تجربه استفاده می کند. امیدوارم در آینده ما نه از اشتباهات داوری منتفع شویم و نه ضرر ببینیم. البته باید بگویم در هفته های اخیر ما نه به خاطر اشتباهات داوری بلکه بیشتر به خاطر از دست دادن موقعیت ها امتیاز از دست دادیم. اکنون من و همه اعضای تیم به خوبی متوجه شده ایم اگر از فرصت ها استفاده نکنیم باید تاوان پس دهیم. در هفته های اخیر کمی کار ما سخت شده بود به این دلیل که نزدیک به 6 بازیکن کلیدی و تاثیر گذار ما مصدوم شده اند. هر چند در بازی اخیر به جوان هایی که بازی داده ام خوب بازی کردند.  

 

عاشوری در خصوص آینده تیم با توجه به امتیازاتی که از دست داده، گفت: شکست ها در فوتبال پایدار نیستند همان طور که پیروزی ها دوام ندارند. دلیلی برای نگرانی در مورد آینده وجود ندارد چون تیم ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان است و همان طور که اشاره کردم واضح ترین دلیل در از دست دادن امتیازات عدم استفاده از موقعیت ها بوده است. تلاش خواهیم کرد در بازی های پیش رو در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل کنیم. ضمن اینکه با بازگشت مصدومین که از مهره های تهاجمی تیم به شمار می روند شرایط بهتر خواهد شد. هفته های زیادی به پایان بازی ها باقی مانده و اختلاف ما با جایی که قبلا در آن قرار داشته ایم 6 امتیاز است که این قابل جبران است.

 

محسن عاشوری (مربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که لیگ به هفته‌های حساس خود رسیده و تیم‌های مدعی در انتظار لغزش حریف هستند، پرسپولیس وارد ماجرای عجیبی شده است. آنها طی هفته‌های اخیر محرومیت‌های عجیبی را تجربه کرده‌اند که شاید روی سرنوشت آنها نیز تاثیرگذار بوده باشد.

به نقل از ورزش سه اولین محرومیت بعد از حرکت غیرورزشی دانیال اسماعیلی فر در جشن گل بازی با نفت آبادان رقم خورد. بازیکن بااخلاق پرسپولیسی‌ها که متانت او کاملا طی دوران فوتبالی‌اش مورد ستایش اهالی فوتبال قرار گرفته بود، در آن لحظه و بعد از اتفاقاتی که علیه خود دید، از کوره در رفت و با انجام حرکتی غیرورزشی، شرایط محرومیت خود را فراهم ساخت.

او که در نیم فصل دوم جزو بازیکنان آماده و تاثیرگذار تیمش محسوب می‌شود و در صدر جدول گلسازان این تیم قرار دارد، به این ترتیب بازی حساس با سپاهان را از دست داد تا اوسمار در پست مدافع راست از وحدت حنانوف سود ببرد که به تازگی از مصدومیت باز گشته بود و دقایق حضورش در ترکیب این تیم پیش از این بازی شاید به 200 دقیقه هم نمی‌رسید.

بازیکن بعدی امید عالیشاه بود که در درگیری عجیبی در جدال با سپاهان قرار گرفت و با کارت قرمز مواجه شد. عالیشاه در شرایطی که بازیکنان سپاهان او را دوره کرده بودند، اسیر حرکت فریبنده دابو شد و در برخوردی که با مدافع طلایی‌پوشان داشت با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. غیبت او هرچند برای پرسپولیس برابر نساجی دردسرساز نشد اما انتظار می‌رفت کاپیتان سرخ‌ها در استادیوم آزادی کمی حرفه‌ای تر و خویشتن‌دارتر رفتار می‌کرد و حتی شرایط اخراج حریف را با حرکتی مشابه فراهم می‌کرد تا تیمش شانس بیشتری برای کسب برد خانگی حساس داشته باشد. پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی این بازی و در شرایط 10 نفره شانس آورد که یک موقعیت طلایی حریف نیز تبدیل به گل نشد و آنها توانستند رقابت را همچنان دنبال کنند.

و در نهایت سروش رفیعی؛ هافبک فانتزیست سرخ‌ها که اکنون وظیفه‌ای فراتر از یک بازیکن در این تیم دنبال می‌کند، طی هفته‌های اخیر بازی با خشونت را نیز به کار خود اضافه کرده است و هرچند کارت زرد دوم او برای جلوگیری از ایجاد موقعیت حریف بود، اما با توجه به تجربه سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران و آگاهی از این موضوع که پیش از این خطا نیز یک کارت زرد دارد، شاید می‌توانست بهتر عمل کرده و به این شکل تیمش را 30 دقیقه تحت فشار شدید حریف و 10 نفره قرار ندهد. شماره هفت پرسپولیسی‌ها هم البته خوش شانس بود که اوستون اورونوف در روز فوق العاده‌اش با گل خود زمینه کسب سه امتیاز طلایی سرخ‌ها را در قائمشهر شکل داد و به این ترتیب او تنها بازی بعدی تیمش مقابل هوادار را غایب خواهد بود.

باید دید ادامه لیگ در هفته‌های حساس باقیمانده برای این تیم به چه شکل دنبال خواهد شد و این موضوع توسط اوسمار و دیگر اعضای کادرفنی این تیم مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در ادامه مسیر به چالشی دردسرساز برای آنها تبدیل نشود یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903983

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید