Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:38:07 GMT

افتتاح کمپ ترک اعتیاد شهرستان خانمیرزا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۱۹۱

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: ساختمان کمپ ترک اعتیاد شهرستان خانمیرزا با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

او افزود: این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث شد که ۵۰۰ متر این زمین فضای ساختمانی و مابقی استخر و محوطه سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به اینکه استانداردسازی مراکز اقامتی درمان اعتیاد (کمپ‌های ترک اعتیاد) یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی است اضافه کرد: ساختمان کمپ ترک اعتیاد شهرستان خانمیرزا از محل اعتبارات بخش خصوصی و تسهیلات، استانداردسازی شد.

او ادامه داد: هم اکنون ۱۹ کمپ ترک اعتیاد آقایان و یک کمپ ترک اعتیاد زنان در استان فعال است که ماهانه به طور میانگین بیش از ۶۰۰ معتاد از خدمات این مراکز برای درمان بهره مند می‌شوند.

خانمیرزا از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر آلونی، ۱۴۰ کیلومتری کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

ماهانه ۶۰۰ معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد مراجعه می‌کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهر و موم شد.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط و به منظور صیانت از سلامت مردم، متخلفان این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری