Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:28:52 GMT

جلسه تاج و ویلموتس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۳۱۲

جلسه تاج و ویلموتس برگزار می‌شود

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بیانیه این فدراسیون پس از بازی تیم ملی با عراق و اظهار تاسف نسبت به شکست در این دیدار بیان کرد: باید بگویم فدراسیون به دلیل این شکست از جامعه فوتبال، مردم عزیز ایران، پیشکسوتان کشورمان عذرخواهی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم جلسات متعددی درباره بررسی دلایل این شکست برگزار شد. بی شک انتظارها از تیم ملی بیش از این ها است. خروجی این جلسات که به اطلاع همگان می رسد هم به سمتی خواهد رفت که مدنظر مردم و پیشکسوتان باشد.

او افزود: یکی از مهم ترین موارد جلسات ما این است که بازی های لیگ از سوی کادرفنی تیم ملی مورد بررسی دقیق تری قرار بگیرد. البته مارک ویلموتس تاکنون سه بازی لیگ یعنی گل گهر- پارس جنوبی، استقلال- پرسپولیس و تراکتور- پارس جنوبی را با حضور در ورزشگاه تماشا کرده است‌. دستیاران او به ویژه وحید هاشمیان بازی های مختلف و متعددی را در لیگ برتر و جام حذفی تماشا کرده و در تمرینات تیم ها حاضر شده اند. البته این روند در آینده با جزئیات بیشتری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق تکرار شد

علوی درباره دلیل ادامه نیافتن تمرینات تیم ملی روزهای فیفادی پس از بازی با عراق برای شناخت بیشتر مارک ویلموتس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ما هم قبول داریم شناخت ویلموتس نسبت به تیم ایران محدود است. البته باید این موضوع را نسبت به زمانی که او به کشورمان آمده ارزیابی کنیم. به صورت معمول مربیانی که در رده ملی به ایران می آیند نیاز به زمان دارند. یادم می آید برانکو ایوانکوویچ روزهای ابتدایی که سرمربی تیم ملی شده بود، می گفت باید مانند یک باشگاه با بازیکنان رفتار کنم و بیشتر آنها را در اختیار داشته باشم. زمانی هم که برانکو سرمربی پرسپولیس شد دیدید حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات تیمش برای او تا چه اندازه مهم بود تا بتواند ایده ها و تفکرات خود را تیم تزریق کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با گزینه های مختلفی برای برگزاری بازی دوستانه وارد مذاکره جدی شده و تا آستانه عقد قرار داد هم پیش رفتیم اما به دلایل مختلف این امر محقق نشد. در زمینه برگزاری بازی های دوستانه و اردوهای آتی تیم ملی ویلموتس درخواست برگزاری جلسه با مهدی تاج را داشته که این مورد به زودی انجام و نتیجه به اطلاع مردم می رسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!