Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:15:25 GMT

ریزش 4500 واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۳۲۱

ریزش 4500 واحدی شاخص بورس

خبرگزاری آریا - امروز با افزایش عرضه نسبت به تقاضا در بیشتر گروه‌های بورسی شاهد افت قیمت بودیم و در نتیجه شاخص کل 4544واحد کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز(دوشنبه) شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 4542واحد افت کرد و به رقم 302هزار و 343واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با 2780واحد کاهش رقم85هزار و 437واحدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاخص آزاد شناور پس از 6769واحد کاهش رقم 350هزار و 256واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب 2785و 11هزار و 564واحد افت کردند. پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، گروه مپنا و بانک ملت هر کدام به ترتیب 174، 163، 160و 139واحد تاثیر کاهشی در شاخص‌های بازار داشتند.
توسعه معادن و فلزات، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و ملی صنایع مس ایران هر کدام به ترتیب 111، 101و 79واحد تاثیر افزایشی روی شاخص‌های بازار داشتند. امروز در گروه خودرو و ساخت قطعات 579میلیون سهم و اوراق مالی به ارزش 186میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت؛ به طوریکه این گروه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. اکثر سهم‌ها در گروه خودرو و ساخت قطعات بیش از چهار درصد در قیمت پایانی کاهش را تجربه کردند.
بانکی‌ها پس از گروه خودرو با ارزش معاملات حدود 98میلیارد تومان در رتبه دوم از نظر ارزش معاملات قرار گرفتند و حجم معاملات این گروه به بیش از یک میلیارد سهم و اوراق مالی رسید. بانکی‌ها نیز هم جهت با اکثر گروه‌های بازار با کاهش قیمت روبرو بودند. در بورس تهران تعداد نمادهای مثبت به 39و تعداد نمادهای منفی به 308رسید. همچنین در فرابورس ایران تعداد نمادهای مثبت به 46و تعداد نمادهای منفی به 144رسید.
ارزش معاملات بورس تهران به رقم 1311میلیارد تومان و حجم معاملات به عدد 3.2میلیارد سهم و اوراق مالی رسید. همچنین تعداد معاملات این بازار رقم 238هزار و 133را تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، آیفکس نیز با 83واحد کاهش رقم 3851را تجربه کرد و ارزش معاملات تا رقم 669میلیارد و 600میلیون تومان بالا رفت همچنین حجم معاملات فرابورس ایران تا رقم 923میلیون سهم و اوراق مالی افزایش یافت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس