Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس گزارشات اعلامی از بورس کالا در هفته منتهی به شنبه ۲۵ آبان، ۱۶۴ هزار و ۱۳۵ تن قیر عرضه شد که نسبت به هفته قبل از آن که ۱۲۷ هزار و ۲۲ تن قیر معامله شده بود، رشد ۳۷.۰۷ درصدی داشته است.

ارزش کل معاملات قیر در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۵ آبان، ۴۲۷ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود که نسبت به هفته قبل از آن که ارزش کل معاملات این کالای استراتژیک، ۳۴۸ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود، رشد ۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۲ درصدی در ارزش ریالی این معاملات را داشته است.

بنابراین ارزش هر تن قیر در هفته منتهی به ۲۵ آبان، ۲ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۰۰ تومان بود که نسبت به ارزش این کالا در مرداد ماه امسال که ۳ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان بود، کاهش ۱۹.۲ درصدی داشته است.

همچنین VB وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر) نیز در هفته گذشته معادل ۱۱۶ هزار تن در بورس کالا عرضه شد این در حالی است که در هفته قبل از آن، ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم در این بازار به فروش رسید که افزایش ۵.۸۵ درصدی رشد داشته است.

ارزش کل معاملات VB در هفته گذشته ۲۵۴ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان بود که در مقایسه با هفته قبل از آن که ۲۵۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان حجم کل معادلات وکیوم باتوم بود، کاهش ۲.۱ درصدی داشته است.

با این حساب هر تن VB در معاملات هفته گذشته بورس کالا ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۸۳۹ تومان خرید و فروش شد که نسبت به قیمت مرداد ماه این کالا که ۳ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۵۶ تومان در هر تن بود، کاهش ۲۹.۸ درصد داشته است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت قیر اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود