Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح متن پیامی را برای درگذشت پدر شهید مرتضی آوینی در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به گزارش مشرق، «سید محمد یاشار نادری» رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت پدر شهید سید مرتضی آوینی پیامی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. متن این پیام به شرح زیر است:

«کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُون»

هر نفسی چشنده مرگ است، سپس به ما بازگردانده می‌‏شوید

متاسفانه خبر فوت مرحوم سید مهدی آوینی پدر شهید والامقام سید مرتضی آوینی را شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی هنرمندان و هنر دوستان انقلابی از بدو تولد شجره طیبه انقلاب اسلامی تا کنون و تا زمانی که نام انقلابمان بر تارک جهانیان بدرخشد؛ یک الگو و چراغ راه خواهند داشت و آن هم سید مرتضی آوینی خواهد بود.

آوینی یکی از هزاران ثمره پدر معنوی این انقلاب، خمینی کبیر رحمت الله علیه بوده و در بهترین زمان با تاسی از سخن نبی مکرم اسلام (ص) که فرمود: اِنّ لِرَبِّکُم فی اَیّامِ دهرِکُم نَفَحات، الّا فَتَعَرّضُوا لَها؛ از نفحات الهی بهره برده و تبدیل به سید شهیدان اهل قلم شد.

بیشتر بخوانید:

تجلیل از احمدرضا درویش در بنیاد فرهنگی روایت فتح

سید مرتضی آوینی فرزند صالحی است که همواره باعث افتخار انقلاب اسلامی بوده و قطعا پدر بزرگوارشان هم به وجود برکات آن شهید بالیده است.

آوینی فردیست که همواره قدم‌هایش مسیر هنر متعالی را مشخص کرده و ما امروز بر خود می بالیم که تمامی تلاشمان ادامه دادن راهش بوده و با جانمان از آرمانش دفاع کنیم.

قطعا این پدر بزرگوار و زحمت کش به گواهی سخن پیامبر اکرم (ص) که فرمود: الوالد وسط ابواب از برکات و ثمرات آن شهید والامقام بی بهره نخواهد بود.»

غَفَرَالله لَنا ولَهُ ان شا الله

سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سید مرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح انقلاب اسلامی سیدمرتضی آوینی سید مهدی آوینی مرتضی آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ