Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار اصفهان با بیان اینکه بازرسی‌‌ها برای رصد قیمت‌ها در سطح بازار توسط استانداری اصفهان به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود، عنوان کرد: به صورت مستمر باید نظارت قیمت‌ها ادامه داشته باشد تا خدای نکرده شاهد سوءاستفاده برخی‌ها نباشیم. تاریخ انتشار: 14:37 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۴۳

عباس رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: ما در استانداری اصفهان از همان دقایق اولیه اعلام نرخ جدید بنزین در بامداد جمعه، کمیته ستاد تنظیم بازار استان اصفهان را فعال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازرسی‌‌ها برای رصد قیمت‌ها در سطح بازار توسط استانداری اصفهان به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود، عنوان کرد: به صورت مستمر باید نظارت قیمت‌ها ادامه داشته باشد تا خدای نکرده شاهد سوءاستفاده برخی‌ها نباشیم.

بیشتر بخوانید:

استاندار اردبیل: نظارت کامل بر قیمت کالاها و خدمات در سطح این استان وجود دارد

استاندار اصفهان همچنین گفت: با وجود برخی ادعاها تا کنون گزارشی درباره افزایش قیمت کالاها و خدمات در نتیجه افزایش قیمت بنزین، به استانداری اصفهان ارائه نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس رضایی استاندار اصفهان افزایش قیمت بنزین افزایش قیمت کالاها و خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری