Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تهوری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ثبت موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها و سامانه اعلام موجودی کالا، اظهار داشت: طبق بخش نامه ابلاغی ۱۰ گروه کالایی برای ثبت در سامانه جامع انبارها اعلام شده است.

وی بیان کرد: این کالاها شامل برنج، شکر، چای، گنجاله سویا، جو، ذرت دامی، لاستیک، کاغذ چاپ و تحریریه، گندم و روغن موتور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه شیوه نامه بازرسی برای عملیاتی شدن این سامانه ابلاغ شده است، عنوان داشت: در این شیوه نامه سازو کار اجرای طرح تعیین و بازرسی ها بر مبنای این دستورالعمل انجام می شود.

هرگونه افزایش قیمت به دلیل افزایش قیمت سوخت ممنوع است

تهوری با بیان اینکه بر اساس این شیوه نامه اگر کالایی موجود و در سامانه ثبت نباشد ظن بر قاچاق خواهد بود، اضافه کرد: تاکنون پنج هزار و ۳۶۶ انبار در این سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در کنار این سامانه جامع تجارت برای رصد کالاهای تولیدی و وارداتی پیش بینی شده است، بیان داشت: این سامانه به منظور رصد گردش کالا در سطح جامعه هدف از تولید کننده و یا واردکننده تا خرده فروش راه اندازی شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: در این سامانه نیز تاکنون ۲۵۰ انبار به ثبت رسیده است.

تهوری همچنین به اجرای طرح سهیمه بندی سوخت اشاره کرد و گفت: سازمان حمایت به تمامی انجمن های واحدهای تولیدی اعلام کرده که هرگونه افزایش قیمت به دلیل افزایش قیمت سوخت ممنوع است.

تشکیل دو پرونده احتکار

وی با بیان اینکه برای کنترل بهتر بازار نیاز است که مردم هرگونه گرانی و افزایش قیمت را گزارش دهند، افزود: در صورت دریافت این گزارشات واحدهای تولیدی در هر جای کشور باید نسبت به ان پاسخگو باشند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل دو پرونده به ارزش هفت میلیارد ریال در ارتباط با احتکار کالا، گفت: این پرونده ها بیشتر مربوط به عدم اعلام موجودی کالا بوده است.

کد خبر 4774367

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی بیرجند بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز قزوین هفته وحدت تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟