Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب گفت: طرح ظفر پس از ابلاغ احکام قضایی به پلیس و با تلاش ماموران انتظامی در سراسر تهران به مرحله اجرا درآمد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: در برخی مواقع ماموران پلیس در ساعات نیمه شب برای ورود به منازل متهمان و کارگاه‌های متخلف که مبادرت به توزیع موادمخدر می‌کردند از ما طلب حکم ورود به منزل کرده که به سرعت احکام شبانه برای اجرای عملیات‌ها ابلاغ می‌شود که تمام این‌ها صرفا برای برقراری امنیت و آسایش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرانگیز تصریح کرد: ۱۵ باند عمده فروش موادمخدر در ظفر ۲ شناسایی و ۱۰ دستگاه خودرو مجرمان هم توقیف شد

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضاییه در کنار مبارزه با مفاسد اقتصادی بر مبارزه شدید و قاطع با فروش و توزیع موادمخدر تأکید دارند و دستور ویژه ای مبنی بر دستگیری عاملان توزیع موادمخدر خرد و کلان را به ما ابلاغ کردند و گفتند که به این افراد رحم نکنید و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد کنید.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: در اجرای احکام از بازداشت موقت استفاده می‌کنیم، بازداشت موقت به این صورت است که با اجرای آن تا زمان بررسی پرونده و ارجاع آن به دادگاه، وثیقه یک هزار میلیاردی هم نمی‌تواند متهم را به صورت موقتی از زندان آزاد کند.

وی افزود: یکی از اقدامات و اهداف ما در دادسرای انقلاب این است که متهمان در بازداشت بمانند و در صورت وجود شرایط مناسب از ظرفیت قانونی بازداشت موقت استفاده می‌کنیم.

مهرانگیز تأکید کرد: پس از بررسی‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در صورتی که ماموران انتظامی به این نتیجه برسند که باید خانه و ساختمانی پلمب شود، بدون وقفه از ظرفیت ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری استفاده خواهیم کرد و به سرعت این اماکن پلمب خواهند شد و تا بررسی پرونده در دادگاه و اعلام رأی قاضی پرونده، اماکن فک پلمب نخواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موادمخدر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی انقلاب خودرو زندان قوه قضاییه ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان