Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرامون موضع رهبر انقلاب در خصوص وقایع اخیر پس از دو نرخی کردن بنزین اظهار داشت، گفت: در حاشیه دیدار با مسئولین در روز عید (جمعه)، رهبر انقلاب یک توضیح کارشناسی به آقای روحانی داشتند که خوب است زودتر اجرایی شود.

وی ادامه داد: آقای روحانی در حاشیه جلسه گزارشی مختصر از روند اجرای طرح سهمیه‌بندی به رهبر انقلاب ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توکلی در ادامه با اشاره به سوال رهبر انقلاب از رئیس جمهور گفت: رهبر انقلاب به رئیس جمهور گفتند، مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه‌ها نیز صورت می‌گرفت؛ ولی حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنید.

صبح جمعه ۲۴ آبان‌ماه مسئولان نظام، مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفیران کشور‌های اسلامی و جمعی از قشر‌های مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر آنقلاب آیت الله خامنه ای حسن روحانی یارانه بنزین قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟