Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری درباره اعتراضات به وجود آمده پس از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: در پی اتفاقات روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با سعه صدر مأموریت خود را انجام داد.

اخبار اجتماعی- رئیس پلیس کشور افزود: پلیس بلافاصله هر کجا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کارهای روزانه آنها ایجاد شده بود را برطرف کرد و با توجه به درخواستهای مکرر مردم  عزیز، تا ساعات پایان شب گذشته در کنارشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سران محترم قوا، مصوبه‌ای درباره سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه بر اساس قانون موضوعات را دنبال کنند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای از احساسات پاک آنها و این فضا سوء‌استفاده کنند؛ ما نیز اجازه اخلال و ناامنی را به اخلالگران و فرصت‌طلبان نمی‌دهیم.

اشتری با بیان اینکه مطمئناً نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنها است، گفت "امنیت مردم" و "حفاظت از اموال عمومی و مردمی" خط قرمز ما است.

فرمانده نیروی انتظامی متذکر شد: پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و اعلام می‌کنم افرادی که قصد اخلال، بی‌نظمی و تعدی به حقوق  مردم را دارند یا قانون‌گریز هستند، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در روزهای اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت‌طلبان شناسایی شده و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و وضعیت نسبت به روز گذشته بهتر است و اینجا به مردم عزیز تأکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی‌نظمی هستند، جدا کنند.

این مقام انتظامی از مردم خواست هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس گزارش دهند و یادآور شد مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند  و هر کجا که لازم باشد حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعاً رسیدگی می‌کنیم.

اشتری بیان کرد: ایجاد هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور از مصادیق بارز جرم است و پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با افرادی که جرمی مرتکب شوند، برخورد می‌کند.

فرمانده ناجا عنوان کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم و خط قرمز ما تعدی به حقوق مردم است امیدواریم که با هوشیاری بسیار خوبی که مردم طی روزهای گذشته داشتند و صف خود را از تعداد معدودی فرصت‌طلب جدا کردند همچنان این روند را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در خدمت مردم و امنیت کشور هستیم، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود و خدای ناکرده کسانی بتوانند از این فضا سوء‌استفاده کنند.

این مقام انتظامی متذکر شد: بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمانهای ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی کرده و در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

اشتری با اشاره به امکانات خوب در اختیار پلیس، بیان کرد: می‌توانیم برای اشراف اطلاعاتی از این امکانات استفاده و بهره‌برداری کنیم .

رئیس پلیس کشور خاطرنشان کرد: لازم است همه به قانون تمکین کنند و بدانند که پلیس مجری قانون است و هر کس بخواهد به حقوق مردم تعدی کند یا سعی در اخلال نظم و امنیت داشته باشد حتماًنیروی انتظامی با آن برخورد می‌کند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی بنزین رئیس پلیس اغتشاشات سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست، اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند.

سردار رادان با بیان اینکه در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که در نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برایش ندارد گفت: دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

وی افزود: زمانی که دو بال حیا و عفت و بال غیرت از ما گرفته شود، چشم به گناه عادت می‌کند و آنگاه یک ضد ارزش تبدیل به ارزش می‌شود و اصل دعوا و رودررویی حق و باطل در این است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ما از دختران و مادران آینده این مرز و بوم صیانت می‌کنیم و اصل ماجرا این جاست گفت: این ماجرا از زمان پیامبر و امیرالمومنین و گوشواره از گوش کشیدن آغاز شده است.

وی گفت: ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می‌دهند به دنبال شبهه افکنی هستند، اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم باید‌ها و نباید‌هایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

رادان با بیان اینکه عده‌ای ناجوانمردانه و غیرحکیمانه به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند گفت: این هجمه به غیرت جامعه ایرانی و دینی است و همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم.

وی افزود: در آینده پشت پرده این جنایت‌ها و بی عفتی‌ها را از رسانه بیان خواهیم کرد که چگونه با برنامه ریزی برای دختران و مادران آینده کشور نقشه‌ها طراحی کرده اند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه ۳۲ دستگاه مسئول اجرای طرح حجاب هستند و بوده اند، گفت: اگر این دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کرده بودند کار جامعه چنین نبود، اما همان‌ها امروز مطالبه گر شده اند و هجمه هم می‌کنند.

رادان مراسم با بیان اینکه شهادت می‌دهم رئیس جمهور از این طرح حمایت کرده است، ابراز کرد: رییس جمهور به جای اینکه فکر رای آینده خود باشد به میدان مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجار شکن‌ها آمده است، کمتر رییس جمهوری چنین می‌کند.

وی اضافه کرد: عزم خود را برای صیانت از دخترانمان جزم کرده ایم و در این مکان مقدس قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که شما باشید.

دیگر خبرها

  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد