Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار صبح امروز شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان با وی طی سخنانی با اشاره به وقایع اخیر لبنان اظهار داشت: پس از فروپاشی داعش به عنوان مهره نا امن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی های جدید در منطقه است

وی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و بی تاثیری تحریم این کشور علیه حزب الله لبنان افزود: راهبرد ایجاد آشوب در لبنان با هدف تلاش برای جبران شکست در جبهه های دیگر دنبال شد که با هوشیاری مردم، مسئولان و احزاب و گروه های لبنانی با شکست روبرو گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی با تجلیل از تدابیر و مواضع حکیمانه سید حسن نصرالله، از حزب الله لبنان بعنوان کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه یاد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی بر علیه رهبران و عناصر ارزشمند جهاد اسلامی و حملات کور آنان علیه مردم مظلوم فلسطین را نشانه روشنی از ضرورت پیگیری راهبرد محو کامل رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: کانون جنگ آفرینی و تشنج در منطقه، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و تنها با محو کامل این رژیم جنایتکار آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه حاکم خواهد شد.   

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان بر تداوم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران جریان مقاومت برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در این دیدار شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی از عناصر فعال در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی تصریح کرد؛ حزب الله لبنان با الهام از مقاومت بی نظیر ملت ایران در برابر تهدیدات و فشارهای آمریکا هرگز اجازه نخواهد رژیم صهیونیستی به اهداف خطرناک خود در منطقه دست پیدا کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دبير شوراي عالي امنيت ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی