Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:13:44 GMT

دستگیری ۳۵ نفر در اغتشاشات بهارستان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۹۴۷

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری لیدر‌های اغتشاشگران گفت: دستگاه قضایی با کسانی که به اموال عمومی به هر طریقی خسارت وارد کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا صادقی، با اشاره به اغتشاشات پیرامون طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت: ۵ نفر از لیدر‌های اغتشاشگران در بهارستان دستگیر شدند که تحقیقات در مورد ارتباط آن‌ها با گروه‌های ضدانقلاب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: علاوه بر این ۳۰ نفر دیگر نیز دستگیر شدند و تحقیقات پیرامون سابقه این افراد در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان سپس تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد بانک‌ها تخریب و دچار حریق شدند، اما در حال حاضر شرایط آرام است.

صادقی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به اموال عمومی به هر طریقی خسارت وارد کنند قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی اغتشاشگران اعتراضات بنزینی افزایش قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد