Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@23:11:14 GMT

بیش از ۲۰۰۰ تصادف خسارتی در روز برفی تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۲۶۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع ۲۰۰۰ تصادف رانندگی در روز گذشته از سوی ماموران پلیس راهور خبرداد.   به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه معمولا در روز‌های برفی تصادفات جرحی و فوتی کاهش می‌یابد، اما به همان میزان تصادفات خسارتی افزایش می‌یابد، گفت: روز گذشته ماموران پلیس به ۲۰۰۰ تصادف خسارتی رسیدگی کردند که نشان می‌دهد لازم است با توجه به لغزندگی معابر رانندگان فاصله طولی خودرو را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره وضعیت ترافیکی امروز پایتخت نیز گفت: با توجه به تعطیلی مدارس شاهد ترافیک روان در معابر هستیم و در حال حاضر مشکل خاصی در معابر وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی با غروب آفتاب شاهد کاهش دما و احتمال یخ زدگی معابر هستیم که بر همین اساس به رانندگان توصیه می‌شود سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با بیان این که سازمان هواشناسی برای فردا بارش برف و باران پیش بینی کرده است گفت: بر همین اساس لازم است شهروندانی که در مناطق شمالی و کوهستانی تردد می‌کنند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند در غیر این صورت هم خودشان هم خودرو‌ها پشت سری را گرفتار ترافیک می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در عین حال تاکید کرد در روز‌های برفی شهروندان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و تصور نکنند که زنجیر چرخ تنها برای جاده‌های کوهستانی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • بی‌دقتی کارگر کارواش، خسارتی سنگین به بار آورد (فیلم)