Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب آخر از بازی های سه گروه مسابقات مقدماتی یورو 2020 در خفقان رسانه ای کشور برگزار شد.

طرفداری - پرتغال به عنوان هفدهمین تیم صعودش را به یورو 2020 مسجل کرد.

در گروه 1، دو بازی تشریفاتی برگزار شد. انگلیس با نتیجه 4-0 و با گل های الکس هری وینکس، هری کین، مارکوس رشفورد و میسون مانت از سد کوزوو عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه بلغارستان با یک گل از سد جمهوری چک عبور کرد. انگلیس و جمهوری چک پیش از این صعودشان را از این گروه مسجل کرده بودند.

در گروه 2، صربستان و اوکراین با نتیجه مساوی 2-2 به کار خود پایان دادند. پرتغال نیز موفق شد با دو گل برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو از سد لوکزامبورگ عبور کند، تا به عنوان دومین تیم از این گروه پس از اوکراین راهی یورو 2020 شود. رونالدو با گلی که به ثمر رساند به رکورد 99 گل ملی دست یافت.

در گروه 8، فرانسه با دو گل تولیسو و آنتوان گریزمان از سد آلبانی گذشت. ترکیه با دو گل از انیس اونال از سد آندورا عبور کرد. ایسلند نیز با نتیجه 2-1 مولداوی را شکست داد. صعود فرانسه و ترکیه پیش از این مسجل شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد

یک رسانه کاتالان مدعی شده که باشگاه بارسلونا قصد قطعی کردن قرارداد دفاع راست پرتغالی‌اش را دارد اما نه با رقمی بالا. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه موندو دپورتیوو؛ با نزدیک شدن فصل جاری لالیگا به پایان خود و بازگشایی پنجره نقل و انتقالات، برنامه‌ریزی باشگاه‌ها برای خرید‌های تابستانی‌شان وارد فازی جدی‌تر شده است.

در این بین باشگاه بارسلونا هم با وجود محدودیت‌های مالی برای جا نماندن از رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید، یکسری برنامه‌ریزی‌ها را برای تقویت ترکیبش انجام داده است. یکی از اهداف بارسلونا برای پنجره تابستانی قطعی کردن قرارداد ژوائو کانسلو است. خود بازیکن نیز به دلیل اختلافاتی که با پپ گواردیولا، سرمربی‌اش در منچسرسیتی پیدا کرده است ترجیح می‌دهد در بارسا بماند و به انگلیس برنگردد که این کار تیم کاتالان‌ را راحت‌تر می‌کند اما رقمی که بارسلونا برای جذب ستاره پیشین تیم‌های والنسیا، اینتر و یوونتوس در نظر گرفته تنها 20 میلیون یورو است.

پاداش بارسلونا نیامده بابت بدهی‌‌‌هایش رفت!

به گزارش موندودپورتیوو، قرار است که ژرژ مندز، مدیربرنامه‌های کانسلو به زودی با مدیران بارسلونا وارد مذاکره شود. در این میان نه فقط خود بازیکن بلکه منچسترسیتی هم به قطعی شدن انتقال او به بارسلونا راضی است چرا که بازگشت او به اتحاد قطعاً مساوی با بازگشتش به ترکیب اصلی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا نخواهد بود.

کانسلوی 29 ساله تا سال 2027 با منچسترسیتی قرارداد دارد و بارسلونا در حالی برای خرید او حاضر است 20 میلیون یورو بپردازد که ارزش تقریبی این بازیکن در سایت ترنسفرمارکت 40 میلیون یورو برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفت آبادان بدون برد خانگی و ۱۱ بازی بدون پیروزی!
  • رونمایی از پیراهن چهار مدعی قهرمانی یورو (عکس)‏
  • رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌های پرتغال برای یورو 2024
  • لیگ یک: مسی‌ها صدرنشینی را از چادرملو به خیبر دادند
  • لیگ دسته اول| چادرملو لغزید؛ خیبر به صدر جدول رسید
  • چلسی ۴ - ۲ لستر/ صعود نفسگیر شیر‌های لندن با عبور از روباه‌ها+ فیلم
  • بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • تیم تنیس ایران نتیجه را به استونی واگذار کرد
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند