Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:49:18 GMT

مرگ کودک ۶ ساله با سلاح پدر در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۶۵۹

مرگ کودک ۶ ساله با سلاح پدر در گیلان

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: پسر بچه‌ای ۶ ساله بر اثر بازی با تفنگ شکاری پدرش فوت کرد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفتگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام عوامل بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه مبنی بر اصابت گلوله با سر پسر بچه ۶ ساله سریعا ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، پسر بچه در انبار منزل مسکونی در حال بازی کردن با تفنگ شکاری پدرش بوده که به دلیل فشردن ماشه تفنگ شکاری یک تیر شلیک و به سر او اصابت می‌کند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی جسد برای بررسی بیشتر و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه نگهداری سلاح گرم در منزل و در دسترس اطفال عواقب خطرناکی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت کشندگی سلاح گرم به شهروندان توصیه می‌شود از نگهداری سلاح شکاری به صورت مسلح در منزل جدا خودداری کرده و آن را در جای مطمئن و دور از دسترس همگان قرار دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی گیلان آستانه اشرفیه کودک ۶ ساله بازی با اسلحه اصابت گلوله سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...