Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردارزاده رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان با اینکه بالابردن قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین پذیرفتنی نیست گفت:گشت‌های بازرسی در دو شیفت کاری با کمک بازاریان اصناف بازار را رصد و با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند.

سردارزاده رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: کالا و خدمات در کشور با ناوگان حمل و نقل گازوئیلی جابجا می‌شود و قیمت گازوئیل هم تغییری نداشته و ثابت است

سردارزاده افزود: گشت‌های بازرسی این سازمان در دوشیفت کاری با کمک سایر ارگانها، کار نظارت بر بازار را برعهده دارند ودر صورت بروز تخلف با آن برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: قیمت اقلام پرمصرف در سامانه ۱۲۴ وجود دارد و مردم می‌توانند قیمت کالاو خدمات بازار را با این سامانه تطبیق دهند.

سردارزاده با بیان اینکه از ابتدای امسال حدود ۷۰ هزار بازرسی در استان انجام شده است عنوان کرد: در همین راستا حدود ۳ هزار و ۵۰۰ پرونده برای متخلفین تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

انتهای پیام / م

گرانی بنزین به هیچ وجه قابل قبول نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۱۴۰۲ به صورت میانگین ۴۵ درصد قیمت محصولات میوه و تره بار با میانگین سطح شهر فاصله داشت، یعنی این اندازه کالا را ارزان‌تر به دست مردم رساندیم. برخی شاید تصور کنند که کیفیت پایین‌تر آمده، اما طبق آمار موجود، کیفیت نه تنها پایین نیامده بلکه ارتقا هم داشته است.

افزایش 30 درصدی مراجعه به میادین

وی در ادامه افزود: طبق آمار، نزدیک به سی درصد میزان مراجعات به میادین افزایش یافته و این افزایش اقبال مردم بیانگر بالا بودن کیفیت محصولات است. از سوی دیگر میزان محصولی هم که عرضه شده در سال ۱۴۰۲ بالاتر از سال قبلش بوده است. در اسفند ۱۴۰۲ برخلاف سنوات قبل که بیش از بیست درصد افزایش را داشتیم، با اقدامات به موقع سازمان میادین و تدابیر شهردار تهران هیچ افزایش قیمتی را نداشتیم.

برخورد با هر تخلف/ رضایت مندی همشهری‌ها برایمان اولویت دارد

بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه کیفیت میوه‌ها در میادین در اکثر بازار‌ها مطلوب و یکسان است، گفت: نظارت همیشه ادامه دارد و اگر موردی خلاف این ببینیم با آن برخورد می‌شود چرا که رضایت مندی همشهری‌ها برایمان اولویت دارد. البته تلاش داریم مشارکت مردم را در نظارت بر بازار‌ها هم افزایش دهیم از جمله اقدامات دراین راه استفاده از کیوآرکد‌ها در غرفه‌ها است که مردم می‌توانند نسبت به عملکرد آن غرفه هم نظرشان را ثبت و امتیاز بدهند و این امتیاز و نظرات درباره غرفه اعمال می‌شود و نتایجش را خود مردم خواهند دید.

۴۰ بازار جدید میوه و تره بار به شهر تهران اضافه می‌شود

وی افزود: ما در حال حاضر قریب ۳۰۰ بازار و میدان میوه و تره بار در سطح شهر تهران داریم که تلاش داریم تا انتهای سال، ۴۰ بازار جدید میوه و تره بار را نیز افتتاح کنیم و سطح خدمات رسانی را در همه محلات داشته باشیم. افزایش سطح خدمت رسانی ما در اولویت با مراکز جنوبی شهر است.

بختیاری‌زاده یادآور شد: تدابیری هم برای فروش مجازی اندیشیده شده که خبر‌های آن را به زودی اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رسالت ما خدمات رسانی به مردم است پس هر اقدامی که سبب افزایش خدمات و رضایت‌مندی مردم بشود را در دستور کار قرار می‌دهیم ، توضیح داد: یکی از این اقدامات چرخ دستی‌هایی است که در فروشگاه‌ها برای راحتی جابه جایی بار‌های مردم قرار دادیم، ما سال گذشته این کار را شروع کردیم و به یک مدل چرخ‌های بومی سازمان میادین به لحاظ استحکام و چرخ رسیدیم، تقریبا هفتصد چرخ را سال پیش اضافه کردیم و امسال هم یک تعداد دیگر در دستور کار تولید قرار دادیم و به مرور زمان اینها را افزایش می‌دهیم و چرخ‌های قدیمی را هم ترمیم می‌کنیم تا مردم استفاده کنند.

ساعت فعالیت میادین در شش ماهه دوم سال

بختیاری‌زاده افزود: ما روزانه یک میلیون تراکنش برای میادین و ۵۵۰ هزار نوبت خرید ثبت می‌کنیم. مدل این بازار‌ها با هم فرق دارد چرا که ظرفیت ساختاری و ساختمانی آنها با هم متفاوت است، برخی از این بازار‌ها صرفا میوه و تره بار هستند و برخی هم پروتئینی و کالا‌های اساسی هم دارند.

وی در بخش دیگر درباره ساعت فعالیت میادین در شش ماهه ابتدایی سال ادامه داد: ساعت‌های میوه تره بار الان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ فعالیت می‌کنند از روز شنبه تا پنجشنبه و روز‌های جمعه هم ۸ تا ۱۳ فعالیت دارند. روز‌های تعطیل رسمی هم از ساعت ۸ تا ۱۳ مراکز فعال هستند و خدمت رسانی می‌کنند.

تدبیر برای کنترل قیمت پیاز

وی درباره کنترل قیمت پیاز در بازار گفت: قیمت پیاز مدتی پیش به خاطر شرایط اقلیمی و مشکل از بین رفتن پیازها در مزارع افزایش بالایی داشت، بعضا قیمت تا چهل هزار تومان در سطح شهر رسید، منتها تدبیر شهردار این بود که قیمت‌ نوسانی نداشته باشد، از این رو با همکاری وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان مستقیم از خوزستان خرید کردیم و در بازار با قیمت حداقلی عرضه شد و به همین دلیل قیمت پیاز چهل هزارتومنی به هجده هزار و پانصد تومن رسید، همین هم سبب شد که مقابل سودجویی دلال‌هایی که دنبال التهاب بازار بودند گرفته شود و قیمت پیاز متعادل و روند کاهشی پیدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مالیات و کاهش قیمت طلا علت اعتصاب زرگران اردبیلی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود