Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:هدف مهم از اجرای المپیاد ورزشی در مدارس کمک به احیای بازی‌های بومی و محلی، پرورش استعدادها، ایجاد نشاط و شادابی در مدارس است.
وی بیان کرد: این گونه المپیادها در طول سال تحصیلی با مشارکت و استقبال گرم دانش‌آموزان در سطح مدارس و حوزه شهرستانی برگزار که در نهایت تیم‌های برگزیده به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرآموزش و پرورش خاش گفت: این مسابقات فرصتی ارزشمند برای به نمایش گذاشتن خلاقیت‌ها، اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی و ورزشی بوده که دانش‌آموزان می‌توانند توانمندی و ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی بیان کرد: در معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش خاش همه ساله برنامه‌های جامع و مطلوبی برای با نشاط سازی مدارس و مشارکت دادن دانش‌آموزان در امورات فرهنگی، اجتماعی طراحی و تدوین و عملیاتی می‌شوند.

برچسب‌ها مدارس خاش ورزشی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خاش ورزشی دانش آموزان مدارس خاش ورزشی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند