Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از زمان ابلاغ مصوبه عدم چاپ پایان‌نامه‌ها و رساله ها، ۱۱۸ هزار برگ کاغذ در این دانشگاه صرفه‌جویی شده است.

به گزارش وزارت علوم، ترحم مصری با اعلام این خبر گفت: از زمان ابلاغ این مصوبه ۳۳۰ رساله و پایان‌نامه در دانشگاه دفاع شده است که با احتساب میانگین ۱۲۰ صفحه (۶۰ برگ) و ۶ نسخه تقریبا ۱۱۸ هزار برگ کاغذ صرفه جویی شده است که با در نظر گرفتن هزینه‌های نهان این فرآیند شامل هزینه جابه‌جایی و نگهداری مبلغ ریالی هزینه قابل توجهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین اقدامات در سازمان‌ها نه فقط انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات، بلکه بهبود شرایط انجام کار در کنار تغییرات تکنولوژی است که در این راستا با توجه به فراوانی امکانات الکترونیکی سال گذشته تحویل پایان‌نامه صحافی‌شده به غیر از کتابخانه به صورت اختیاری شده بود و در فرم‌های تحویل اساتید راهنما و دانشکده‌ها در صورت تمایل می‌توانستند نسخه کاغذی پایان نامه را دریافت کنند.

مصری اضافه کرد: در این راستا فرمت و نحوه صحافی پایان‌نامه‌ها نیز مورد بازبینی قرار گرفت و از لحاظ حجمی و جرمی اندازه نسخه چاپی به صورت معنی‌داری کاهش یافت با این وجود امکان حذف کامل آن عملی نشده بود؛ اما با ابلاغ مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر عدم چاپ کاغذی پایان‌نامه‌ها در اولین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه بر این مهم تاکید شد و مقررشد که چاپ و صحافی پایان نامه در تمام زیرمجموعه‌های آموزشی ممنوع شود و فرم‌های مربوطه نیز در این راستا تغییر اصلاح شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی پایان نامه کاغذ صرفه جویی سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن