Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:14:22 GMT

۶۴ جایگاه‌ عرضه سوخت استان بوشهر فعال است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۴۶۶

۶۴ جایگاه‌ عرضه سوخت استان بوشهر فعال است

مهرداد بیوکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در جریان برخی ناآرامی‌ها به‌علت افزایش نرخ بنزین تنها به یک جایگاه عرضه سوخت در شهر بوشهر خسارت وارد شد که با تمهیدهای انجام شده این جایگاه تا ظهر امروز وارد مدار می‌شود.

وی بیان کرد: در زمان حاضر تانکرهای حامل سوخت با اسکورت و شرایط امنیتی خاص به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوکی اضافه کرد: هرچند شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مشکلی در تامین سوخت ندارد و ذخایر موجود است اما همچنان میزان مصرف بنزین در استان به روند عادی خود نرسیده‌است.

وی یادآور شد: میانگین مصرف روزانه بنزین در استان بوشهر یک میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر است این درحالی است که در این شرایط میزان مصرف به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر کاهش یافته است.

بیوکی بدون اشاره به میزان افزایش سوخت سی ان جی در استان بوشهر اظهار داشت: رویکرد مردم نسبت به مصرف سی ان جی بیشتر شده‌است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در زمان حاضر ۳۴ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در استان بوشهر فعال است.

برچسب‌ها بوشهر بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بنزين بوشهر بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد