Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:54:19 GMT

تمبر هويت كودكان ايران اسلامي رونمايي شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۴۸۱

تمبر هويت كودكان ايران اسلامي رونمايي شد

خبرگزاری آریا- درحاشیه برگزاری دومین همایش ملی هویت كودكان ایران اسلامی، با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این مراسم که 25 آبان ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه قزوین، جمال پور استاندار قزوین، رحیم برخورداری مدیر کل پست استان قزوین و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمبر مذکور توسط حاجی میرزایی ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر مسئولین حاضر بر حاشیه آن مطالبی را به رسم یادبود نگاشتند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: 85 درصد ظرفیت ذهنی كودكان در سن زیر پنج سالگی تحقق پیدا می كند و خانواده ها اصلی ترین ركن شكل گیری هویت كودكان هستند و باید بررسی شود كه خانواده ها چقدر آماده این مأموریت هستند و به خانواده ها درشكل گیری درست هویت كودكان آموزش دهیم.
وی تصریح كرد: دوره پیش دبستانی باید مبتنی بر ارزشها و توام با نشاط و شادابی باشد تا تاثیر بگذارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمبر هویت كودكان ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد