Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اخبار سیاسی- گرانی بنزین و پرسش و اعتراض مردم درباره علل آن باعث شد عده ای آشوبگر که مواره به دنبال اغتشاش در کشور بوده و از ضد انقلاب و سازمان منافقین خط می گیرند به میدان آمده و آشوب هایی را در کشور به وجود آوردند.

به گزارش افکارنیوز، از سوی دیگر سناریوی آمریکایی ها که همواره فشار به مردم ایران بوده و با خارج شدن از برجام و تحریم های ظالمانه نیت پلید خود را نشان داده بودند حالا سردمداران کاخ سفید در گام بعدی سناریوی خود از اغتشاشگران در ایران حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای پس از اغتشاشات در ایران اعلام کرد که ایالات متحده از مردم و اعتراضات مسالمت آمیز آن‌ها علیه حکومت حمایت می‌کند. ما استفاده از نیروی کُشنده و محدودیت‌های شدید علیه اعتراضات را محکوم می‌کنیم.

آمریکایی ها در این بیانیه از سوی دیگر به شکلی مضحک مدعی شده اند که ایران به طور متعصبانه در حال ادامه برنامه هسته‌ای و برنامه موشکی خود است و از تروریسم حمایت می‌کند.

همچنین مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم در خاورمیانه بوده و عامل اصلی بی ثباتی در این منطقه است.

سردمداران آمریکا به بهانه اغتشاشات مدعی حمایت از مردم ایران شده اند که در طول 40 سال اخیر نشان داده اند هر نوع تحریم ظالمانه ای را توانسته اند علیه ملت ایران اعمال کرده اند حتی آمریکایی ها باز برجام نیز خارج شدند تا بدعهدی و دشمنی خود با مردم ایران را ثابت کنند.

از سوی دیگر سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با عده‌ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت این‌گونه حمایت‌ها و اظهارات مداخله‌جویانه گفت: مردم عزتمند ایران به‌خوبی می‌دانند که این‌گونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزوّرانه حاوی هیچ‌گونه همدردی صادقانه و دلسوزانه‌ای نیست و اقدامات عده‌ای هرج‌ومرج‌طلب و تخریب‌گرِ مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.

موسوی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا خصوصاً وزیر خارجه این کشور نسبت به مردم کشورمان افزود: جالب است اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار داشته و پیش از این نیز از زبان همین فرد به‌صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا در مقابل ما تسلیم شوند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنزین انقلاب مردم ایران کاخ سفید ایران ایران حمایت آمریکا آشوب گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به تظاهرات‌های حمایت از غزه در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت معترضان از سوی پلیس این کشور واکنش نشان داد. 

کنعانی نوشت: با وجود میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آن‌ها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشگاه‌های آمریکا طی روز‌های گذشته شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده در اعتراض به جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده‌اند.

تاکنون ده‌ها دانشجوی و استاد معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران