Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه ترور و کشتن مخالفان و افراد بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی ریشه در هویت این رژیم غاصب و جعلی دارد، اظهار کرد: ارتش رژیم اسرائیل در حمله‌های اخیر خود به نوار غزه 2 عضو ارشد گروه جهاد اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: اکرم العجوری از رهبران جهاد اسلامی به همراه فرزندش معاذ در داریایی سوریه به شهادت رسید و بها ابوالعطا از جمله رهبران نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش در منزل خود واقع در نوار غزه به وسیله موشک‌های اسرائیل به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: اسرائیل و هم‌دستانش گمان می‌کنند با ترور فرماندهان محور مقاومت می‌توانند روحیه مقاومت و ایستادگی را از این محور بگیرند و به عادی‌سازی شرایط سوق دهند.

وی ادامه داد: اسرائیل نمی‌داند که اندیشه مقاومت ریشه در آموزه‌های دینی و قرآنی دارد، در برابر متجاوز و زورگو باید با تمام توان ایستاد.

عبدی بیان کرد: مقاومت تا آزادی کامل اراضی و زمین‌های اشغالی توسط اسرائیل توسط جوانان غیور فلسطینی ادامه خواهد داشت، همان‌گونه که مقام معظم رهبری بشارت دادند، دیری نخواهد انجامید که نابودی اسرائیل به وقوع خواهد پیوست و مسلمانان از سراسر جهان در بیت‌المقدس نماز باشکوه برپا خواهند کرد.

این فعال دانشجویی درباره موازنه قوا در درگیری‌های محور مقاومت و اسرائیل بیان کرد: در حال حاضر موازنه قوا در درگیری‌ها به نفع محور مقاومت و مبارزان فلسطینی تغییر پیدا کرده است. سال‌ها پیش اسرائیل حملاتی را علیه مردم بی‌دفاع فلسطین انجام می‌داد، اما محور مقاومت با فاصله اندک یا طولانی پاسخ می‌داد؛ اما در شرایط کنونی محور مقاومت واکنش‌های سریع و پاسخ درخور توجه به اقدام متجاوزکارانه را در همان لحظه می‌دهد.

وی اضافه کرد: به رژیم صهیونیستی این نکته را گوشزد می‌کنیم که دیگر نفس‌های آخرتان است و هر چقدر زیاد دست و پا بزنید، بیشتر گرفتار خواهید شد.

عبدی عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی چهار سال پیش وعده نابودی رژیم اسرائیل را تا 25 سال آینده داده‌اند، پس ما دانشجویان نیز به اسرائیل و هم‌دستانشان می‌گوییم با حملات به نوار غزه و کشتار مردم بی‌دفاع به کرنومتر از بین رفتن خودتان سرعت می‌بخشید.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان‌ کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویی به همراه سایر دانشجویان حملات اسرائیل که منجر به کشته شدن انسان‌هایی بی‌گناه می‌شود را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

300 / 31 نوار غزه حمله اسرائیل به نوار غزه جهاد اسلامی میلاد عبدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نوار غزه حمله اسرائیل به نوار غزه جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها

مقامات رژیم صهیونیستی درحالی رویای متوهمانه نابودی جنبش حماس را در سر می‌پروراندند که امروز با وجود ورود جنگ غزه به هشتمین ماه، رژیم صهیونیستی در شرایطی به سر می‌برد که نه تنها توان نابود کردن حماس را ندارد، بلکه قادر به آزاد کردن اسرای خود نیست و حملات مقاومت فلسطین نیز همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش ایسنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش رژیم اشغالگر، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات نظامی ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و امروز وارد دویست و دوازدهمین روز خود شده است؛ اما ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در دستیابی به اهداف متوهمانه‌اش ناکام مانده است.

در همین راستا، شبکه الجزیره گزارش داد: اسرائیل به هیچ یک از اهدافی که ماه‌ها پیش اعلام کرده بود، یعنی از بین بردن مقاومت، آزادی اسرا و خلع سلاح نوار غزه، دست نیافت و در این مسیر ناکام ماند.

الجزیره گزارش داد رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهداف متوهمانه خود در مرحله نخست با انجام حملات هوایی اقدام به از بین بردن زیربناهای حیاتی در نوار غزه کرد و در مرحله دوم نیز تلاش کرد تا ساختار مقاومت شامل رهبری، ساختار نظامی، تونل‌ها و سامانه‌های موشکی را از بین ببرد.

رژیم صهیونیستی همچنین در مرحله بعد نابودی کامل مقاومت و تسلط امنیتی بر نوار غزه را برای خود متصور شده بود.

طبق این گزارش، با این وجود امروز و پس از هفت ماه درگیری، گروه‌های مقاومت همچنان می‌توانند از مناطقی که رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود «به طور کامل از وجود رزمندگان پاکسازی کرده است» راکت شلیک کند و همین امر باعث شد «اسحاق بریک» کارشناس نظامی صهیونیست بگوید که رژیم اشغالگر از نظر نظامی به بن‌بست رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟