Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:10:27 GMT

۷۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان رودسر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۱۰۶

۷۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان رودسر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمداسماعیل حسنی صبح دوشنبه در جلسه هفته بسیج که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: به مناسبت این هفته ۷۰ برنامه فرهنگی در شهرستان رودسر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه بسیج از دوران دفاع مقدس تاکنون در همه عرصه‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم حضور داشته است، افزود: امروز دشمن در عرصه نظامی امیدی به پیروزی برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد لذا تلاش می کند تا با القای ناامیدی در جامعه مردم را نسبت به نظام دلسرد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه رودسر در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان نظام است، گفت: ما باید با همکاری، تعامل و همدلی در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمن خثنی شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های هفته بسیج، ادامه داد: برنامه های هفته بسیج باید با شکوه هر چه بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

سرهنگ حسنی در ادامه با اشاره به برخی برنامه های این هفته، بیان کرد: دیدار با خانواده شهید، رژه خودروی، ویزیت رایگان، افتتاح چهار مسکن محروم بخشی از این هفته در شهرستان رودسر است.

وی برپایی مجمع عالی بسیج، افتتاح نمایشگاه چهل سالگی انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح نمایشگاه کتاب، کارگاه آموزشی، اردوی جهادی، تهیه و اهدا جهیزیه و پیاده رویی خانوادگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

اجرای طرح ویزیت رایگان در نقاط محروم رودسر

در ادامه این جلسه فرماندار رودسر نیز با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا برنامه‌های هفته بسیج بهتر از گذشته برگزار شود.

حسبن اسماعیل پور همچنین با بیان اینکه بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی تلاش بسیاری انجام داده است، گفت: در زمینه اجرای طرح ویزیت رایگان سبکه بهداشت و درمان و سپاه تلاش کنند تا این طرح در دورترین نقاط روستاهای محروم اجرا شود.

کد خبر 4775009

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج رودسر سپاه قدس گیلان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بیرجند بارش برف قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت