Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موضع‌گیری اخیر آمریکا، همچنان در راستای دشمنی‌ آنها با ملت ایران است، تصریح کرد: در چنین شرایطی الحاق به کنوانسیون‌های پالرمو و سی اف تی بی معناخواهد بود. تاریخ انتشار: 12:55 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۹۰۱ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در یک نشست خبری در پاسخ به سوال میزان درباره حمایت بی‌شرمانه اخیر آمریکا از اشرار، گفت: موضع گیری اخیر آمریکا، همچنان در راستای دشمنی‌هایش نسبت به ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هرگز نباید خام شد و تصور کرد که آمریکا به تعهدات بین المللی خود نسبت به ایران برخواهد گشت و به مفاد آن عمل خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: فرصت‌طلبی وزیر خارجه بی‌آبرو؛ روان‌پریشی آمریکا در واکنش به شکست «فشار حداکثری» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در چنین شرایطی الحاق به کنوانسیون‌های پالرمو و سی اف تی نیز بی معناخواهد بود.   به گزارش میزان، طی ۷۲ ساعت اخیر که عده‌ اندکی اشرار سعی داشتند امنیت مردم ایران را به مخاطره بیندازند، علاوه بر عناصر منحوس و خبیث خاندان پهلوی و مجموعه جنایتکار منافقین، تنی چند از مقامات آمریکایی نیز به حمایت تمام و کمال از این معدود اشرار و آشوبگران پرداختند.

بیشتر بخوانید:

گزارشی از برخی اعتراضات به گرانی بنزین + فیلم

«مایک پمپئو» وزیر خارجه رژیم آمریکا که در تاریخ ۱۷ آبان ۹۷ طی توئیتی صریحا مردم ایران را تهدید کرده بود اجازه رسیدن غذا و دارو را به آنها نمی‌دهد، بامداد روز یکشنبه ۲۶ آبان ۹۸، در پیامی از اشرار و آشوبگرانی که قصد تهدید و اخلال در امنیت مردم ایران را دارند حمایت کرد.

«سید عباس موسوی» سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه و ضدایرانی مقامات آمریکایی و حمایت آن‌ها از اشرارِ برهم زننده امنیت مردم ایران، اعلام کرد: مردم عزتمند ایران بخوبی می‌دانند که اینگونه اظهارنظر‌های ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه‌ای نیست و اقدامات عده‌ای هرج و مرج طلب و تخریب گرِ مورد حمایت امثال ایشان به هیچ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.
موسوی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا خصوصا وزیر خارجه این رژیم نسبت به مردم کشورمان افزود: جالب است اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار داشته و پیش از این نیز از زبان همین فرد به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا در مقابل ما تسلیم شوند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا مصباحی مقدم مجمع تشخیص مصلحت نظام حمایت آمریکا از آشوبگران قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۲ میلی‌متر
بروجن: ۳.۸ میلی‌متر
لردگان: ۰.۵ میلی‌متر
کوهرنگ: ۲.۸ میلی‌متر
اردل: ۱.۶ میلی‌متر
بن :۱.۷ میلی‌متر
فارسان: ۱.۳ میلی‌متر
سامان: ۲.۶ میلی‌متر
شلمزار: ۱.۱ میلی‌متر
فرخ‌شهر: ۰.۲ میلی‌متر
مال خلیفه: ۰.۲ میلی‌متر
سورشجان: ۰.۸ میلی‌متر
بلداجی: ۰.۴ میلی‌متر
ایلبگی: ۰.۷ میلی‌متر
دوآب صمصامی: ۰.۹ میلی‌متر
لیرابی: ۲.۲ میلی‌متر

کد خبر 747094

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد