Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت در هفدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، اظهار داشت: با توجه به نهایی شدن مراحل تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، این لایحه را حداکثر تا دوازدهم آذر ماه سال جاری باید در دولت نهایی کنیم تا در موعد مقرر قانونی، تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس‌جمهور افزود: به همراه لایحه بودجه، برنامه اشتغال، برنامه سالانه و برنامه طرح‌های عمرانی هم با تصویر روشنی از وضعیت کشور ارایه خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: هیج اولویتی برای ما در حال حاضر مهم‌تر از لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور نیست و به همین دلیل، سفرهای استانی را در زمان و مجالی مناسب انجام می‌دهیم تا هیچ خلل و تأخیری در برنامه زمان‌بندی بودجه پیش نیاید. 

عدم اختصاص درآمد نفت در اعتبارات هزینه ای

وی تأکید کرد: در لایحه مذکور واقع‌بینی و شفافیت کامل در تمام اعداد و ارقام و منابع و مصارف رعایت شده و از ارایه و اعلام ارقام غیرواقعی با جدیت اجتناب خواهیم کرد.

نوبخت اظهار داشت: در مورد قطع وابستگی به منابع نفتی هم تمام تلاش خود را معطوف می‌کنیم که از محل فروش نفت در اعتبارات هزینه‌ای مبلغی اختصاص ندهیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که در حوزه هدفمندی یارانه‌ها و خرید تضمینی گندم، عملکرد سال جاری بسیار خوب بوده است، اظهار امیدواری کرد این روند در سال آینده همچنان استمرار داشته باشد. 

کد خبر 4775218 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه بودجه 99 کل کشور صادرات نفت قیمت بنزین بنزین بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی زلزله تورم وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بورس کارت سوخت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است

عضو شورای شهر زنجان گفت: بزرگترین سرمایه‌گذاری شرکت بازآفرینی کشور در محور داوود قلی و دلجویی شهر زنجان قرار دارد که قریب به یک هزار میلیارد تومان است اما هنوز اعتبارات مربوط به آن اختصاص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مهدی طالب، در جمع خبرنگاران با انتقاد از برخوردهای انجام شده در ارتباط با المان غواصان دریادل اظهار کرد: متأسفانه فرق پیشنهاد با مصوبه را نمی‌دانند، اینکه اگر پیشنهادی برای میدان بسیج شده، ما قبل از آن هم مصوبه‌ای در ماده ۵ داریم که المان غواصان را تأیید کرده است.

وی افزود: موضوع احداث المان در میدان بسیج مصوب شده اما گفته می‌شود که آن فقط یک پیشنهاد بوده است، پس درخواست داریم حداقل به طرح‌های بالا دستی شهر که خودشان تأیید و امضا و ابلاغ کرده‌اند، پایبند باشند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه در ارتباط با مسائل ترافیکی نیز طرح جامع ترافیکی وجود دارد، اضافه کرد: در طرح جامع ترافیکی هم حتی یک بار طرح را مطالعه نکرده‌اند تا بدانند در کدام قسمت این شهر مشاور طرح ترافیک، درخواست طرح و تقاطع ترافیکی را داده است.

طالب در ارتباط با بحث بازآفرینی شهری نیز گفت: قانون‌گذار برای توسعه بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی قانون بازآفرینی شهری را تدوین کرده است که باید در شهر زنجان نیز اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه‌گذاری شرکت بازآفرینی کشور، در محور داوود قلی و دلجویی شهر زنجان قرار دارد که قریب به یک هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد: اعتبارات مربوط به این پروژه هنوز اختصاص نیافته است و انتظار داریم ریاست کمیته نسبت به پیگیری منابع در این حوزه اقدام کند، چون اگر آزاد نشود، در استان‌های دیگر هزینه خواهد شد.

عضو شورای شهر زنجان در ارتباط با جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین هم گفت: شهرداری یک هکتار زمین خود را در اختیار آنها که بیش از ۱۰۰ خانوار هستند؛ قرار داده است اما در این چند ماه کمیته بازآفرینی تشکیل نشده است.

کد خبر 749835

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟