Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:47:04 GMT

رسانه‌ها درخشش بانوان کاراته ببینند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۷۴۳

رسانه‌ها درخشش بانوان کاراته ببینند

پروین صفایی پور نایب رئیس هیات کاراته بانوان استان کرمانشاه در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : بانوان کاراته استان علاوه بر لیگ کاراته وان در رده‌های پایه، و حضور تیم (آرامش) در سوپر لیگ برتر کاراته، در بسیاری از تیم‌های تراز اول در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته به عنوان مربی و ورزشکار حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بانوان کاراته کای استان همچنین توانستند در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی مدال‌های بسیار زیادی کسب و جایگاه خوبی را بدست آورند، اما این مهم مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار نگرفته است.

نایب رئیس هیات کاراته در خصوص عملکرد تیم آرامش گفت: قبول کنیم در دنیای ورزش حرفه ای، اختیار انتخاب بازیکنان و مربیان در اختیار کادر تیم قرار دارد و ما نمی‌توانیم دخالت چندانی داشته باشیم، اما چقدر خوب بود که این تیم از تمام توان استان استفاده می‌کرد.

صفای پور با دعوت از رسانه‌ها و اسپانسر‌های استان گفت: استان کرمانشاه در راستای پیشبرد اهداف خود در دنیای کاراته استان قصد دارد لیگ استانی کاراته را طراحی و اجرا کند و این مهم به اسپانسر‌ها کمک می‌کند با هزینه اندکی ما‌ها در جامعه کاراته معرفی شوند و امیدوارم حامیان مالی از این فرصت استفاده کنند.

او افزود: این برنامه با همکاری کمیته بازاریابی هیات در حال طراحی است و امیدواریم هرچه سریعتر عملی شود و شاهد حضور رسانه‌ها در کنار کاراته استان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

درخشش بانوان استان در اخرین دور لیگ کاراته وان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر

ایسنا/یزد تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول، ظهر امروز (۷ اردیبشهت) موفق شد با شکست نماینده هیات فوتبال اصفهان سهمیه حضور به لیگ برتر فوتسال ایران را برای خود به ارمغان آورد.

بانوان فوتبالیست چادرملو اردکان که پیش از این هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند؛ امروز سومین حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

در این بازی «شیرین صفار» و «زهرا قربانی» از روی نقطه پنالتی و «مهدیه محمدزاده» و «فاطمه قهرمانی» نیز هر کدام یک گل برای چادرملو اردکان به ثمر رساندند.

شاگردان «فاطمه نادریان» در تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان با حداکثر امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

به گزارش ایسنا این اولین حضور یک تیم فوتسال بانوان از استان یزد در سطح یک فوتسال ایران است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس