Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مردم تبریز وارد جریان سازی های دشمنان نشدند، گفت: تسری نیافتن ناآرامی ها در تبریز در نتیجه آگاهی و بصیرت مردم بوده است.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با تاکید بر اینکه "فتنه" در کلام قرآنی به معنی ابتلا و آزمایش است، اظهار کرد: این وقایع یک سری آزمایش است تا سره از ناسره شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که آذربایجان شرقی به مرکزیت تبریز، همواره در برهه های تاریخی، در مواجهه با آسیب هایی که کشور و ارزش ها را تهدید کرده، متفاوت و متمایز برخورد کرده است، افزود: در جریان اخیر نیز صف مردم از اغتشاشگران، کاملا جدا بود.

وی با بیان این که طبق اطلاعات متقن، این ناآرامی ها از خارج هدایت می شود، افزود: در این رابطه از روز اول نیز بی بی سی فارسی سه ساعت زودتر اقدام به پخش برنامه هایش کرد و رسانه های معاند برای پررنگ نشان دادن ناآرامی ها، اکاذیبی منتشر کردند که واقعیت نداشت.

پورمحمدی افزود: علی رغم اینکه این جریانات، فتنه و سناریوی برنامه ریزی شده برای کل کشور است، اما تبریز و آذربایجان همیشه در مقابل این فتنه ها متفاوت برخورد کرده اند و این موضوع از شعور و آگاهی مردم نشات گرفته است، چنانچه در وقایع اخیر نیز وارد هیچکدام از این جریان سازی ها نشدند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در آذربایجان شرقی و مرکز آن تبریز، به لطف روان پاک شهدا و انفاس قدسیه خانواده شهدا این ناآرامی ها تسری نیافت.

وی با تاکید بر این که اعتبارات به دست آمده از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در راستای کمک به معیشت دهک های پایین جامعه هزینه خواهد شد، افزود: این کمک های معیشتی از امروز تا اوایل هفته آتی به حساب سرپرست خانوار ۶۰ میلیون نفر ایرانی واریز می شود.

وی در خاتمه با تاکید بر این که با حداکثر مدارا در این رابطه بر خورد کرده ایم، افزود: منویات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب همه است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه بشنویم.  

مالک رحمتی امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

 وی ادامه داد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است. سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رییس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح اختصاص یابد که با ۸۰۰۰ تن نیز مشکل‌شان حل می‌شود. 

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی امروز به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز