Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:26:23 GMT

پلاتینی: VAR فناوری مزخرفی است و مخالفش هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۹۹۳

پلاتینی: VAR فناوری مزخرفی است و مخالفش هستم

رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا هم به صف منتقدین از فناوری کمک‌داور ویدئویی پیوست. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشل پلاتینی که اخیراً محرومیت چهار ساله‌اش را به پایان برد، در انتقاد از فناوری کمک‌‌داور ویدئویی (VAR) که در نحوه استفاده از آن انتقادهایی مطرح شده، گفت:  نیم ساعت زمان می‌برد تا توضیح دهیم که چرا این فناوری مشکلی را حل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

VAR، فناوری مزخرفی است و من مخالفش هستم. متأسفانه راه برگشتی هم وجود ندارد.

پلاتینی 64 ساله که پیش از این به مدت هشت سال ریاست اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را برعهده داشت، در سال 2011 به دلیل پرداخت مبلغی که از آن به‌عنوان رشوه یاد شد، از ریاست یوفا تعلیق و در ادامه در سال 2015 از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. محرومیت او حالا به اتمام رسیده است و قصد دارد آخرین فرصت کاری‌اش در فوتبال را تجربه کند.

پلاتینی، پاری‌سن‌ژرمن را به کوکاکولا تشبیه کرد

وی در این باره اظهار داشت: در سن 64 سالگی من زمان لازم برای تجربه آخرین ماجراجویی‌ام در فوتبال را دارم، اما نمی‌توانم اشتباهی مرتکب شوم، برای همین باید خوب فکر کنم. پس از اینکه از سوی دادگاه سوئیس تبرئه شدم، حالا این فرصت را دارم که توضیح دهم ماجرا از چه قرار بوده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کمک داور ویدئویی (VAR) اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک داور ویدئویی VAR اتحادیه فوتبال اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!