Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@04:34:42 GMT

گوشی تاشویی که از دو طرف امتداد پیدا می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۰۷۷

گوشی تاشویی که از دو طرف امتداد پیدا می کند

ال جی طرح اولیه گوشی را منتشر کرده که نمایشگر آن از دو طرف امتداد می یابد. اما هنوز مشخص نیست دوربین، حسگرها یا قطعات اصلی این گوشی در کجا قرار می گیرند.

در سال جاری طرح های اولیه مختلفی از گوشی های تاشو منتشر شده است. سامسونگ و هواوی نیز در کنار موتورلا نمونه های واقعی را به بازار عرضه کرده اند.

در این میان شرکت ال جی نیز در اوایل سال طرح اولیه LG G8X ThinQ را عرضه  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه دارای یک نمایشگر ثانویه و مشابه موبایل تاشو بود. اکنون به نظر می رسد این شرکت قصد دارد به طور واقعی یک گوشی تاشو بسازد.

 در همین راستا حق امتیاز اختراع جدید ال جی  نشان می دهد این شرکت روشی کاملا جدید برای ارائه طرح اولیه از یک گوشی تاشو را ارائه می دهد. این شرکت در حقیقت طرحی از یک گوشی با نمایشگر ساخته که امتداد می یابد. این گوشی مانند یک دستگاه معمولی است اما نمایشگر آن از دو سمت قابل امتداد یافتن است و در نتیجه صفحه نمایش وسیع تر می شود.  به نظر می رسد دستگاه مذکور پس از بزرگتر شدن نمایشگر شبیه یک کتابخوان الکترونیکی است.

این یک طرح بسیار جالب است  اما مراحل اولیه آن ابتدایی است.  احتمالا بخش اضافه شده نمایشگر زیر قاب جمع می شود. اما هنوز  مشخص نیست دوربین ها، حسگرها یا قطعات اصلی دیگر گوشی در کدام قسمت آن قرار می گیرند. علاوه برآن  مشخص نیست قطعات چنین دستگاهی را چگونه فراهم می شود./مهر

بیشتر بخوانیم: 30 میلیون گوشی تاشو در راه بازار

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • لوازم یدکی رنو
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود