Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان آرادان استان سمنان در حاشیه افتتاح چند طرح آب و برق، اظهارداشت: طرح‌های آبرسانی در دولت تدبیر و امید برای جلوگیری مهاجرت روستاییان و تثبیت جمعیت در این مناطق است.

وی بیان کرد: این اقدام در تثبیت جمعیت، مهاجرت معکوس به روستاها و در نتیجه افزایش تولید ملی و رونق اقتصادی کشور نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو ادامه داد: تا پایان امسال عملیات آبرسانی به یک هزار و ۱۲۴ روستای کشور در ۲۸ استان تکمیل می شود و ۷۰۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.‌

وی تصریح کرد: سخت‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها به مردم کشور تحمیل شده، اما با این وجود، نه تنها تعداد طرح‌ها کم نشد، بلکه با سرعت بیشتر ادامه دارد.

اردکانیان خاطرنشان کرد: ۲۲۷ طرح تا پایان امسال در حوزه آب‌ و برق شهری و روستایی در استان‌های مختلف کشور با اعتبار ۳۳۰ هزار میلیارد ریال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به عزم دولت تدبیر و امید در تامین زیرساخت‌های روستایی مانند آب، اظهارداشت: اجرای طرح مجتمع آب‌رسانی در شهرستان گرمسار و آرادان استان سمنان یکی از اولویت‌های وزارت نیرو با هدف ارتقای کیفی و کمی آب‌رسانی به روستائیان است.

وزیر نیرو یادآور شد: ۳۷ مجتمع آب‌رسانی در استان سمنان تا پایان دولت دوازدهم اجرایی می‌شود و جمعیتی معادل ۲۸ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وزیر نیرو برای افتتاح طرح های آب و برق به شهرستان های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان سفر کرد.

برچسب‌ها سمنان دولت تدبیر و امید توسعه روستایی رضا اردکانیان پروندهٔ خبری #هر_هفته_الف_ب_ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان دولت تدبیر و امید توسعه روستایی رضا اردکانیان سمنان دولت تدبیر و امید توسعه روستایی رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها

روند واگذاری بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به دهیاری‌ها بررسی و بر اختصاص تسهیلات کم بهره برای بازسازی این بناها تأکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی با حضور مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهیار نورعلی معاون امور دهیاری‌ها و اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

مهیار نورعلی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشوراعلام کرد: در این نشست مقرر شد وفق مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی کشور به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری ها واگذار شود.

وی افزود: دراین تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد، منابع مالی مورد نیاز برای بازسازی این بناها نیز از طریق اختصاص تسهیلات کم بهره تأمین و با همکاری بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، مشکلات دسترسی و ساختاری آنها مرتفع شود.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این جلسه عنوان شد که این اقدام می‌تواند ضمن حفظ و احیای بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به عنوان میراث فرهنگی کشور، موجب توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق کسب و کار در روستاها و درآمدزایی برای دهیاری ها و شرکت های تعاونی دهیاری ها شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار