Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از اشرار مسلح به سلاح سرد که قصد حمله به منزل و بیت آیت‌الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، دستگیر و چند شرور دیگر متواری شدند.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام دفتر نماینده، ولی فقیه در استان یزد، شب گذشته ۲۶ آبان ماه تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، با مداخله مأمورین امنیتی ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چهار نفر از مهاجمین توسط نیرو‌های حفاظت دفتر امام جمعه و نیرو‌های امنیتی مستقر در محل، شناسایی و با درگیری مختصری پیش از آن که موفق به عملی کردن هدف خود شوند، دستگیر و تعدادی از آن‌ها نیز متواری شدند.

بر اساس این گزارش، از این افراد، دو فقره قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن‌دار و یک عدد موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیر شدگان به مراجع مربوطه تحویل شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یزد نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود