Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه سوخت گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی برای تامین سوخت ناوگان حمل نقل در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد محبی گفت: یکی از نکات مثبت در استان تشکیل قرارگاه سوخت در سیستان وبلوچستان است که در جلسه صبح امروز مصوب شد تا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تمام توان کار تامین سوخت ناوگان حمل نقل در استان را به کار ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خوشبختانه تاکنون نیز مشکلی در این خصوص نداشته ایم و نیروی انتظامی نیز وظیفه تامین امنیت نفتکش هایی که سوخت را به استان منتقل می‌کنند بر عهده دارد و جای نگرانی نیست.

دبیر قرارگاه سوخت استان تاکید کرد: هر چند تاکنون مشکلی برای انتقال سوخت نداشته ایم اما راه جایگزین دیگری نیز از طریق بندرچابهار برای تامین سوخت اندیشیده شده و این اطمینان به شهروندان داده می شود که نگران تهیه سوخت خودروهای خود نباشند.

محبی تصریح کرد: پس از اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت نیز هنوز هیچ گزارشی از تعطیلی و یا تاخیر در سوخت رسانی در جایگاه های سوخت سراسر استان دریافت نشده است و مردم به شایعات بی پایه و اساس فضای مجازی اهمیت ندهند.

شایان ذکر است صبح امروز شایعاتی مبنی بر عدم ورود نفتکش های حامل سوخت به استان منتشر شده بود که تکذیب شد.

 

بیشتر بخوانید: تکذیب درگیری مسلحانه در محور سراوان- خاش ۵۳ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده اند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان تامین امنیت فضای مجازی نیروی انتظامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان