Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با اشاره به استقبال چشمگیر دانشگاهیان استان مرکزی از اردوهای هفت‌اقلیم گفت: دانشگاهیان با ۷ محل حضور امام(ره) در طول حیات آشنا می‌شوند. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم ظهر امروز در دهمین نشست گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی با اشاره به اهمیت 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس دانشگاه علمی انقلاب اسلامی بود و این دانشگاه‌های امروز به عنوان دانشگاه نظری هستند بنابراین سیره و زندگی هرکدام از شهدای انقلاب اسلامی به میزان چند صد پایان نامه می توان بر روی آنها پرداخت و امروز نیاز است بر روی این مسائل در دانشگاه‌ها کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بسیاری از کشورها که بازدید داشتیم مکان‌های بسیار زیبایی برای مدافعان از کشورشان در نظر گرفته بودند که اصلا قابل مقایسه با ایران نیست و به نوعی ما برای شهدایمان کم گذاشته ایم، بنابراین امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی یک رسالت بزرگ برای دانشگاهیان است که باید خیلی قابل توجه باشد.

ایمانی‌مقدم تصریح کرد: شهدا با دفاع همه جانبه وظایف خود را به خوبی انجام دادند و امروز نوبت ماست که به وظیفه خود عمل کنیم  چراکه آن چیزی که از مدیریت‌های ما ماندگار خواهد شد کار کردن برای ارزش های شهدا و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور و در این یک سال اخیر اردوهای هفت اقلیم اثرات بسیار مطلوبی بر روی دانشگاه‌ها گذاشته که این کارها باید استمرار داشته باشند، این درحالی است که بسیاری از دانشجویان در بازدیدهایی که از اردوهای هفت اقلیم داشته اند از برخی مسائل موجود شگفت زده شده بودند و تاثیرات بسیار مناسبی این هفت اقلیم بر روی اعتقادات آنها گذاشت و لذا اینها نشان از این دارد که دانشجویان نیازمند این معارف دفاع مقدس هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز کار فرهنگی در دانشگاه‌ها باید با محوریت دفاع مقدس و شهدا باشد چراکه در جنگ فرهنگی یکی از محورهای مهم پرداختن به این مسائل است.

وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی هرکجا که با روحیه جهادی و انقلابی عمل کرده ایم نتایج موثری را گرفتیم اما متاسفانه هر کجا جناحی و سیاسی بازی شده دچار حاشیه‌ها شده ایم.

ایمانی‌مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی استان امام(ره) است اردوهای هفت اقلیم برای آشنایی دانشجویان با هفت مکانی که امام بیشتر در آنجا بوده اند در نظر گرفته شده  که تاکنون استقبال‌ زیادی همراه داشته است.

وزیر نیرو: سمنان از استان‌های تأثیرگذار در عرصه دفاع مقدس و انقلاب استبوشهر| 25 هزار عنوان کتاب در عرصه دفاع مقدس منتشر شدضرورت همایش تاریخ شفاهی صنعت، مهندسی و پشتیبانی دفاع مقدس تشریح شد

وی ادامه داد: امروز نیز طرحی با محوریت اماکن مربوط به دفاع مقدس استان مرکزی همچون المان‌های نصب شده در استان، بازدید از خانواده‌های شهدا و جانبازان، بازدید از محل زندگی کربلایی کاظم ساروقی و سایر مکان‌های دیگر در نظر گرفته شده که به شکل یک روزه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس گفت: استفاده از راویان و اساتید برجسته دفاع مقدس و معارف نیز در این طرح مد نظر است که از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم شناسنامه دفاع مقدس استان را به دانشجویان بشناسانیم.

وی ادامه داد: 75 مرکز دانشگاهی در استان مرکزی داریم که هزار و 834 واحد معارفی، 917 کلاس درس که 50 درصد آن مربوط به اراک است دارد که فعلا تمرکزمان را برای این طرح بر روی شهر اراک می گذاریم و در مرحله بعد در سطح استان مرکزی انجام می دهیم.

انتهای پیام/a

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند