Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:34:41 GMT

کنترل کیفی استاندارد کالاها در اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۴۳۶

کنترل کیفی استاندارد کالاها در اولویت است

محمدرضا زارع روز دوشنبه در نشست منطقه‌ای توسعه مدیریت و امورحقوقی افزود: بر اساس این طرح بازرسان اداره‌کل استاندارد به طور گسترده در بازار حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: نظارت بر  شاخص‌های کیفی استاندارد کالاها تحت  نظارت بازرسان با جدیت، دقت و طبق مقررات در استان اعمال می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: آحاد مردم باید محصولاتی را که شامل استاندارد اجباری است را استفاده کنند و دقت لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفنه زارع ، مردم برای مشخص شدن اصالت کالا باید  شماره ده رقمی زیر علامت استاندارد کالا را به  سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

مدیر کل استاندارد یزد تاکید کرد: همچنین  شماره تلفن ۱۵۱۷ در طول شبانه‌روز آماده دریافت شکایات و نظرات مردمی است که می‌توانند از آن استفاده کنند.

زارع از همکاری مردم و مسئولان با این اداره‌کل در انجام برنامه‌ها در سطح استان در طول سال قدردانی کرد.

این نشست با حضور مسئولان و کارشناسان استاندارد قم، مرکزی ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری به میزبانی یزد برگزار شد.

استان یزد یک میلیون و  ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها یزد استاندارد خرید تضمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد استاندارد خرید تضمینی یزد استاندارد خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس