Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:40:29 GMT

بهره‌گیری از توانایی‌های جوانان گزینشی نباشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۵۳۷

بهره‌گیری از توانایی‌های جوانان گزینشی نباشد

بیژن سلیمان پور عصر دوشنبه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: این موضوع برای حوزه جوانان یک آسیب جدی است.
وی بیان داشت: به طور معمول در همایش‌ها، کنگره‌ها و برنامه‌های مختلف به جوانانی که کمتر در معضر آسیب پذیری هستند، بها داده میشود، که باید به دیگر افراد هم توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم گفت: اگر می خواهیم از یک جمع ۵۰۰ نفری از جوانان تعدادی را برای کاری انتخاب کنیم، باید حداقل ۲۰۰ یا ۳۰۰ تن از آنان را از افرادی که بیشتر درمعرض انحراف هستند، انتخاب کنیم و در صورت تربیتشان نیز می‌توانیم بگوییم که عملکرد موفقی داریم.
سلیمان پور همچنین با بیان اینکه نسل جوان در رشد علمی و دستیابی به پیشرفت‌های گسترده سهم ویژه ای دارند، گفت: شهیدان تهرانی مقدم و شهریاری که موجب افتخار ما در صنعت موشکی و هسته ای کشور هستند، نمونه بارزی از توانایی نسل جوان در اداره کشور می باشند.
 

برچسب‌ها قم ورزش و جوانان کارآفرینی استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش و جوانان کارآفرینی استانداری قم قم ورزش و جوانان کارآفرینی استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • چرا برای صاحبان بار انتخاب ریل به جای جاده جذابیتی ندارد؟