Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درستی با بیان اینکه وضعیت بازار متعادل است، گفت: در تهران ۱۳۵ اتحادیه وجود دارد که با استفاده از ظرفیت آن‌ها و همکاری حدود ۷ هزار بازرس قیمت ها به طور مستمر رصد می شود. تاریخ انتشار: 20:30 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۰۰۹

ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، اظهار کرد: در بخش نظارت، بازرسان اصناف، سازمان حمایت و تعزیرات در حال رصد بازار هستند تا برخی افراد از شرایط موجود سوءاستفاده نکنند و اجناس را بالاتر از قیمت مصوب به فروش نرسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه یکی از کار‌های خوب صورت گرفته لغو مصوبه‌های افزایش قیمت بود، افزود: در حال حاضر اتفاق خاص قیمتی در بازار نیفتاده و وضعیت متعادل است.

وی درباره نحوه نظارت اتاق‌های اصناف بر بازار گفت: در حال حاضر ۳۰ هزار بازرس اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در سطح کشور در حال فعالیت هستند و اگر نیاز بیشتری برای رصد و نظارت بازار باشد از ظرفیت بسیج اصناف در این باره استفاده خواهیم کرد.

درستی درباره رصد و نظارت بازار در سطح تهران گفت: در تهران ۱۳۵ اتحادیه وجود دارد که با استفاده از ظرفیت آن‌ها و حدود ۷ هزار بازرس بازار را رصد و نظارت می کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین گشت‌های مشترکی با حضور تعزیرات و سازمان صمت برای نظارت بر بازار فعال هستند.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه اصناف مکلف به زدن برچسب قیمت هستند بیان کرد: شهروندان از واحد‌های صنفی که نصب برچسب را رعایت نمی‌کنند خرید نکرده و تخلف را گزارش کنند.

وی ادامه داد: بیشتر تخلف‌هایی که در اصناف صورت می‌گیرد مربوط به واحد‌های بدون پروانه کسب است که در حال رصد آن‌ها هستیم تا قانونمند شوند.

بیشتر بخوانید: برخورد با تخلفات گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه/ بازار زیر ذره بین ۴ هزار بازرس


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار تنظیم بازار اخبار اقتصادی سهمیه بندی بنزین کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟