Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، احمد کریمی اصفهانی با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه های مؤثر بازار، تأمین امنیت است، گفت: از جمله پیش شرط های تداوم کار بازار، تأمین امنیت آن است و هر زمانی که امنیت به مخاطره بیفتد، بازاریان عکس العمل نشان خواهند داد.

دبیر کل جامعه اصناف و بازاریان افزود: در بازار افرادی حضور دارند که طی ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته بسیار هوشیار بوده و در همراهی با نظام و ولایت فقیه تلاش کرده اند همیشه در صحنه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این میان این افراد با تجارب انباشته ای که دارند دشمن را به خوبی رصد کرده و متوجه هستند که شلوغی ها و تخریب های اخیر تنها از سوی افراد خاص دشمن صورت گرفته است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه در هر نظامی ممکن است تصمیماتی اتخاذ شود که با طبع مردم جامعه همخوانی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: مخالفت مردم با برخی تصمیمات معنای تخریب نظام را ندارد اما به هر حال مراکزی برای طرح نظرات وجود دارند که به صورت قانونی می توان نقطه نظرات را مطرح و چالش ها را برطرف نمود.

وی تأکید کرد: بازار به خوبی دشمن را می شناسد و در چهل سال اخیر متوجه شده که اقدامات دشمن در جهت خیر و صلاح مردم نیست، بنابراین اینکه ضدانقلاب و برخی منافقان داخلی به اعتراضات دامن می زنند نکته ای است که همه باید در مقابل آن هوشیار باشیم.

کریمی اصفهانی گفت: چنانچه امنیت بازار تأمین شود، هیچ مشکلی در ادامه کار بازاریان وجود ندارد و روز گذشته نیز به دلیل تأمین امنیت بخشی از بازار تعطیل شده بود و این به معنای مخالفت با نظام نیست.

دبیرکل جامعه اصناف و بازاریان خاطرنشان کرد: امروز شرایط به حالت عادی بازگشته و از صبح امروز بازار به صورت کامل باز است که امید می رود با حفاظت و تأمین امنیت از سوی پلیس بتوان این مسیر را به خوبی ادامه داد.

وی گفت: اصناف و بازاریان همچنان در کنار نظام و دولت هستند و اگر هم اعتراضی به برخی تصمیمات دولتی دارند، آن را به طرق قانونی پیگیری می نمایند.

وی تصریح کرد: باید حساب مردمی که به تصمیم دولت اعتراض دارند را با عده ای اشوبگر که فضا را برای ضربه زدن به کشور مناسب دیده اند، جدا کرد و انتظار داریم نیروهای انتظامی با آشوبگران برخورد کنند؛ چرا که آشوبگران در حال ضربه زدن به اموال مردم هستند و فعالیت روزانه کسبه و اصناف را مختل کرده اند. 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بازار تهران دولت دوازدهم بنزین قیمت بنزین قیمت بنزین در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان معترض نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقاً مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند

وی افزود: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فوراً متوقف کند و پاسخگو باشد.

کد خبر: 1228412 برچسب‌ها حسین امیرعبداللهیان

دیگر خبرها

  • لشکرکشی گارد ایالتی تگزاس برای فلسطین!
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد