Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@07:46:50 GMT

۳۰ هزار بازرس در سطح بازار حضور دارند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۸۰۵

۳۰ هزار بازرس در سطح بازار حضور دارند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ابراهیم درستی اظهار کرد: در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار در روز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوب شد که هیچ واحد تولیدی و عرضه‌کننده کالا حق افزایش قیمت ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان رعایت این مصوبه از سوی تولیدکنندگان را به دقت رصد می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه به صورت قاطع با هرگونه گران‌فروشی از سوی مبادی تامین کالا برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران ادامه داد: همچنین بازرسان اتاق اصناف بر رعایت قیمت‌های مصوب از سوی واحدهای صنفی و خرده‌فروش ها در سطح بازار نظارت دارند به‌گونه‌ای که ۳۰ هزار بازرس از اتاق‌های اصناف سراسر کشور نظارت مستقیم بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار دارند.

وی ادامه داد: در این زمینه گشت‌های مشترک اتاق اصناف، تعزیرات و سازمان صمت نیز برقرار است و با هرگونه گران‌فروشی در محل برخورد خواهد شد.

نایب رییس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: بازار بزرگ تهران از ابتدای امروز در آرامش کامل در تمام صنوف از جمله طلافروش، پوشاک، مسگرها و پارچه‌فروش فعالیت خود را آغاز کرد و همه در کمال آرامش و امنیت به کسب و کار خود مشغول هستند.

به گفته وی، روز گذشته برخی کسبه در بازار به دلیل تهدید ناشی از سوی برخی اخلال‌گران و قانون‌شکنان اقدام به بستن محل کسب خود کرده بودند اما امروز خوشبختانه امنیت کامل برقرار بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بازار کنترل قیمت کالاها تصمیم نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف درمهار تورم را اساسی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد وگفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند ومنکر است.
وی رعایت انصاف واعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا درهمان روز دانست وگفت: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم وهمراهی آنان حاصل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روزشهرکرد ازاصناف خواست این روز را بهانه‌ای برای شروع رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازارمرکز استان عملیاتی کنند.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد هم تعیین تکلیف فن آوران ۲ شهرکرد را مهمترین مطالبه اصناف مرکز استان دانست وگفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاونت اموراقتصادی استانداری این مهم تا دوماه آینده تعیین تکلیف و زمین‌های آن به متقاضیان واگذارمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت