Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیر زاده مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص میزان پرداختی مدیران باشگاه استقلال تهران در خصوص انتقال داریوش شجاعیان اظهار داشت: بابت انتقال داریوش شجاعیان قرار بود باشگاه استقلال به ما مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداخت کنند که از این رقم یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پرداخت و ۲۰۰  میلیون تومان مانده بود که یک چک شخصی به تاریخ ۲۰ آبان ماه به ما ارائه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۲۴ ساعت تا پایان اولتیماتوم سرمربی استقلال

او در ادامه افزود: این چک در تاریخ مقرر پرداخت نشد و در باشگاه استقلال هیچکس در این خصوص پاسخگوی ما نیست، ای کاش مدیران استقلال حداقل گفتار درمانی می کردند. اگر ما شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) منتقل کنیم قطعا تبعات سختی برای استقلال خواهد داشت.

نصیرزاده تصریح کرد: در این مورد به مهدی تاج فدراسیون فوتبال و معاون وزارت ورزش و جوانان نامه نوشتم و امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع حل شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!