Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از دو روز ناآرامی در برخی شهرهای حاشیه‌ای تهران، امروز و امشب (دوشنبه ٢٧ آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شد.

گزارش خبرنگاران ایسنا از شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکی است،  پس از دو روز ناآرامی و اختشاش در برخی شهرهای حاشیه‌ای کلانشهر تهران، امروز و امشب (دوشنبه، ٢٧ آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش‌ها، آرامش و امنیت در شهرهای یادشده برقرار است و نیروی انتظامی نیز در میادین و خیابان‌های اصلی این شهرها حضور دارد و رفت‌وآمد به‌طور عادی در جریان است و آرامش بر این شهرها حاکم شده است. 
این شهرها در دو روز و دو شب گذشته ملتهب بودند، به‌طوری‌که بسیاری از بانک‌ها و پمپ بنزین‌های این مناطق و اموال و مغازه‌های برخی از مردم تخریب یا به آتش کشیده شدند.

در همین حال، فرماندار شهرستان اسلامشهر ساعتی پیش خبر شایعه شهادتش را تکذیب کرد و گفت: هم‌اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

مسعود مرسل‌پور شامگاه دوشنبه(۲۷ آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شایعه شهادت وی در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه سوءقصدی به بنده نشده است و هم اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای خبری در خصوص شهادت بنده پخش شد که این موضوع واقعیت ندارد و بنده در شهرستان اسلامشهر مشغول خدمت به مردم انقلابی هستم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود: ما که توفیق شهادت را نداریم و هم‌اکنون هم به عنوان خدمتگزار مردم در اسلامشهر حضور دارم، تا این لحظه به شهادت نرسیده‌ام.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز اعلام کرد که، هیچ‌یک از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های نیروی انتظامی به دست اغتشاشگران نیفتاده و چنین اخباری کذب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسلامشهر چهاردانگه شهريار سهمیه بندی بنزین امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها