Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:40:53 GMT

 مردم ما ولایی و انقلابی هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۵۲۶

 مردم ما ولایی و انقلابی هستند

سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی  حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران، در گفتگو با خبرنگار مهر به اغتشاشات اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شکست خورده است. 

وی اظهار کرد: دشمن در مقابل جبهه مقاومت هم شکست خورده است و شکست های پی در پی که امسال از نظام جمهوری اسلامی ایران خوردند، باعث شده دشمن  برای ایجاد فتنه جدید در جامعه اسلامی ایران تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان زنجان  با بیان اینکه کشورمان رهبری مدبر و مدیر دارد، گفت: مردم ما شکست ناپذیر بوده و ولایی و انقلابی و با بصیرت هستند.

کرمی با بیان اینکه مردم استان زنجان عشق و بصیرت و ولایتمداری و دفاع از اسلام را دارند، ابراز کرد: مردم استان زنجان امروز با حضور خود به دشمنان پیام دادند که  از اسلام دفاع می کنند و به دنیا مخابره می شود و مردم همیشه  فتنه همه دشمنان و فتنه گران را خنثی کردند و امروز هم جوانان زیر برف و کولاک به عشق امام و رهبری و شهیدان ارادات خود را به رهبری نشان می دهند. 

وی تصریح کرد: همه نیروهای امنیتی ، انتظامی و قضایی و سپاه که قدرت و توانش از مردم بوده و نهادی انقلابی است برای دفاع از کشور همیشه در آماده باش است. 

کد خبر 4775548

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار کرمی سپاه پاسداران راهپیمایی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بنزین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم