Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وحید شمسایی بر لزوم سرمایه گذاری برای استعدادهای ورزشی و جوانان تاکید کرد.
وحید شمسایی ملی پوش و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا در خصوص مبارزه با اعتیاد اظهار داشت:من همیشه گفته ام که امیدوارم در کشور ما چیزی به نام شعار مخصوصاً در حوزه ورزشی و مقابله با اعتیاد وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی یاریگران زندگی و حضور و بازی قهرمانان ملی در محله هرندی افزود:این یعنی امروز و اینگونه برنامه ها در یک روز تمام و به فراموشی سپرده نشود.
شمسایی گفت: برای داشتن جامعه ای سلامت باید کار فرهنگی صورت پذیرد، هرچند که هنوز تعریف کامل و صحیحی از کار فرهنگی ارائه و مشاهده نکرده ایم.
ملی پوش و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشور اظهار داشت:به نوبه خودم و با این همه بازیکنان بزرگ از تاریخ فوتبال ایران اعم از قهرمانان ملی و کسانی که از تیم های ملی و افرادی که در بهترین تیم های لیگ بازی می کنند در این راه قدم برداشته و به نظرم بایستی شعارها کنار گذاشته شود و همه در این راه گام برداریم ؛ زیرا برای استعدادهای ورزشی و جوانان سرمایه گذاری لازم است .
شمسایی تاکید کرد:با حضور در محله هرندی و در بازی فوتسال استعدادهایی را مشاهده کردیم که قابل تحسین بودند و من همیشه می گویم ورزش در ایران به لحاظ استعداد در هر زمینه ای بالقوه و بالفعل وجود دارد و باید برای استعدادهایی که کشف می‌شوند سرمایه گذاری کرد و برای در واقع برای آینده کشورمان سرمایه گذاری کرده ایم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتیاد یاریگران زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند