Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت : با توجه به سردی هوا و بارش برف و کمبود مواد غذایی در زیستگاه‌های طبیعی، احتمال پناه آوردن پرندگان و پستانداران به سکونتگاه‌های انسانی به ویژه روستاهای حاشیه جنگل وجود دارد.

محمد رضا کنعانی از مردم خواست در صورت مشاهده این موارد از زنده گیری وحوش پرهیز کرده و مراتب را در اسرع وقت به محیط بانی‌ها و یا با سامانه تلفنی رایگان ۱۵۴۰ به اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

رییس ستاد اقامه نماز گلستان از ارسال حدود ۱۰ هزار اثر به دبیرخانه بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در استان خبر داد. 

**

استاندار گلستان گفت: در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی، لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در کنار ۷ منطقه آزاد دیگر در کشور به تصویب رسید.

هادی حق شناس اظهار داشت: منطقه آزاد اینچه برون با وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از مرز اینچه برون تا مکان فعلی ایجاد مجتمع پتروشیمی را شامل می شود.

وی افزود: دسترسی به راه آهن سراسری و مرز زمینی با ترکمنستان از مزیت های مهم این منطقه است و با اندکی اصلاحات که در آینده انجام خواهد شد، می توان از مزیت مرز دریایی نیز برخوردار شد.

**

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از به صدا درآمدن زنگ هفته کارآفرینی در گرگان خبر داد و گفت: در ویژه برنامه های این هفته که تا سوم آذر ادامه دارد برنامه‌های مختلفی از جمله همایش، سیمنار و کارگاه‌های آموزشی با حضور کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای نوین و خلاقانه اجرا می شود.

**

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: افتتاح مجمتع های پشتیبان دام سبک آستان قدس رضوی در منطقه سیل زده آق قلا ۴۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد.

مصطفی خاکسار ادامه داد: آستان قدس رضوی پس از حادثه سیل گلستان برای کمک به ۹۰۰ خانوار روستایی آق‌قلا و ایجاد شغل دامداری دام سبک برای سرپرستان این خانوارها ورود پیدا کرد که تلاش می کنیم همه این طرح ها تا پایان سال به بهره برداری برسد.

**

یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان با عنوان "همکلاسی آسمانی" با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

**

معاون سوادآموزی گلستان گفت : این استان از لحاظ نرخ باسوادی در رده ۲۱ استان های کشور قرار دارد.

حسینعلی با اشاره به نرخ سوادآموزی ۹۴.۳ درصدی در استان گلستان گفت: از سال ۹۵ تاکنون میانگین افرادی که باسواد شده اند نزدیک به ۱۰ هزار نفر است.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: بیش از ۹۰ هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین در گرگان و گنبد دیدن کردند.

ابراهیم کریمی افزود: از این تعداد هر شب حدود ۲۵ هزار نفر در گرگان به دیدن بخش‌های مختلف جشنواره رفتند و در نخستین روز برپایی جشنواره گنبدکاووس نیز بیش از ۸ هزار نفر از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

**

فرماندار گالیکش گفت: طرح جایگزین جنگل‌های هیرکانی و دیگر ظرفیت‌های موجود در منابع طبیعی فرصت مناسبی توسعه اشتغال و رونق اقتصادی است.

حسین مایلی فرماندار اظهار داشت: طرح‌های جایگزین در جنگل‌های هیرکانی نظیر طرح ترسیب کربن در این شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی و منابع جنگلی در حوزه‌های آبخیز جنگلی در کنار مردم، گروه‌ها و جوامع محلی، سهم عمده‌ای در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی شهروندان این منطقه خواهد داشت.

برچسب‌ها منطقه آزاد تجاری صنعتی اينچه برون گلستان جنگل های هیرکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه آزاد تجاری صنعتی اينچه برون گلستان جنگل های هیرکانی منطقه آزاد تجاری صنعتی اينچه برون گلستان جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد