Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری با بیان اینکه میزان گاز مصرفی مشترکان این شرکت تا بیستم آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱.۶ درصدی مواجه بوده است، اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز کردستان در همین مدت در سال ۹۷ با مصرف یک میلیارد و ۵۱۵  میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۸۷ متر مکعب مواجه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت ۲۰ روز منتهی به بیستم آبان ماه سال جاری مصرف کنندگان گاز در استان کردستان ۱۷۳ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۴۶۴ متر مکعب گاز مصرف کرده که در همین بازه زمانی در سال ۹۷ مصرف برابر با ۱۷۹ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۰۰ متر مکعب بوده که کاهش ۳.۷ درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: از پانزدهم مهر هر سال فصل سرد شروع شده و شرکت ملی گاز یارانه بیشتری به مصرف کنندگان گاز پرداخت می کند و تعرفه مصرف از نرخ پایین تری برخوردار است.

فعله گری در مورد تداوم خدمات شرکت گاز استان کردستان، یادآور شد: در چند سال اخیر با بستر سازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه های گازرسانی روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان کردستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: با پایان فصل گرما و ورود به فصول سرد سال از مشترکین درخواست می کنیم ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته و با رعایت الگوی بهینه مصرف این شرکت را در ارائه خدمات یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه پیش بینی می شود کل مصرف گاز کردستان تا پایان سال جاری از مرز سه میلیارد متر مکعب فراتر رود، گفت: شرکت گاز استان دارای ۵۲۷ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.

کد خبر 4775579

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز طبیعی شرکت گاز کردستان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بنزین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی اجرای این میزان عملیات آبخیزداری، ۷۰ درصد خسارت سیل‌ها ر ا کاهش داده است.
باقری معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد درباره یکی از این طرح‌ها گفت: طرحی است که ۷ الی ۵۰ هزار متر مکعب حجم آبگیری آن هست که شدت سیلاب را کاهش می‌دهد.
آقای راهداری مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار گفت: در حدود ۲۵۰ سازه آبخیزداری که در این منطقه داشتیم توانست حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب روان آب رو هدایت کند.
خردمند معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر گفت: حدود ۴۱۶ سازه آبخیزداری رو ساختیم حجم مخزن این سازه‌ها بیش از ۶ و نیم میلیون متر مکعب هست که در این بارندگی اخیر بیش از ۸۰ درصد این سازه‌ها آبگیری شده است.
وحید معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: ما عملا بتوانیم ۱۰ تا ۲۰ درصد میزان آبی که تبخیر و تعرق می‌شود و از دسترس خارج می‌شود را جلوگیری بکنیم حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیارد متر مکعب ذخیره سازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن