Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارتی در کرمان از شنبه آغاز شده و تا عادی شدن شرایط ادامه دارد گفت: نه‌تنها خرده‌فروشان که نظارت بر قیمت شرکت‌های بزرگ تولیدی، توزیع و پخش هم در برنامه است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

ارسلان میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به مصوبات جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که به صورت هفتگی مسائل بازار و قیمت‌ها رصد و پایش شده و حسب دستور سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرفکنندگان تا اطلاع ثانوی هر گونه افزایش قیمت در کالا و خدمات ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابتدا اتحادیه‌ها و اتاق اصناف متولی بازرسی و نظارت هستند گفت: کلیه اتحادیه‌های صنفی با مدیریت اتاق و معاونت بازرسی صمت کنترل و نظارت بازار را برعهده دارند و تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک و بازرسی تشدید نظارت بر بازار با این تیم‌های مشترک همراهی می‌کنند.

"طرح ویژه تعزیرات" برای مقابله با گران‌فروشی به‌بهانه افزایش قیمت بنزینمعاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور:اصلی‌ترین معضل اقتصاد در کشور،قاچاق استخط و نشان تعزیرات حکومتی استان کرمان به با‌زاریان برای افزایش قیمت‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارتی از شنبه آغاز شده و تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و حداقل یک ماه اجرا می‌شود افزود: قطعا این طرح به طرح نظارت بازار ویژه عید و طرح ویژه نوروزی که در اسفند ماه آغاز می‌شود متصل شده و تا پایان سال 98 و احتمالا تا فروردین 99 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سامانه 135 تا ساعت 22 پاسخگوی هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد است افزود: سامانه 124 بازرسی صنعت، معدن و تجارت نیز آماده خدمت‌رسانی و دریافت شکایات مردمی است و امکان شکایت حضوری مردم نیز وجود دارد.

میری با اشاره به اینکه نه‌تنها خرده‌فروشان که بر قیمت شرکت‌های بزرگ تولیدی، توزیع و پخش هم نظارت می‌شود گفت: در حال حاضر هیچ گونه مجوز افزایش قیمتی برای نرخ تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری و در کل ناوگان حمل و نقل صادر نشده است.

وی با بیان تاکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای کالا و خدمات نداریم افزود: ظرف یکی دو هفته آینده قطعا از سوی دستگاه‌های متولی نسبت به اصلاح نرخ کرایه‌های تاکسی و حوزه حمل و نقل تصمیم‌گیری می‌شود و چنانچه خودسرانه نسبت به افزایش قیمت نرخ‌های تاکسی اقدام کنند چند برابر آن متضرر و جریمه می‌شوند.   

وی با اشاره به اینکه کلیه فروشندگان ملزم به صدور و ارائه فاکتور به خریداران هستند گفت: خود مردم بهترین ناظران بازار هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش قیمتی می‌توانند تخلفات را به بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه تمام تلاش ما برای رفع دغدغه مردم است افزود: بسیاری از مسائلی که مطرح می‌شود حق است و باید برای آنها چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بازار قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار قیمت بنزین بازار قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد