Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نفر از اعضای با سابقه داوری پیشنهاد جانشینی داود رفعتی بدون اختیارات را نپذیرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا یزدانی و علی میرغفاری دو نفر از اعضای داوری بودند که پیشنهاد هدایت ممبینی را برای حضور در دپارتمان داوری نپذیرفتند. این دو ابتدا تصور می‌کردند که قرار است جانشین داود رفعتی رئیس سابق دپارتمان داوری شوند، اما ممبینی به هر دوی آن‌ها اعلام کرد تشکیلات دپارتمان را راه‌اندازی نخواهد کرد و فقط یک هماهنگ کننده امور می‌خواهد که با این شرایط هر دو نفر این پیشنهاد را نپذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا غیاثی رئیس اسبق کمیته داوران با تأیید این خبر گفت: آن‌ها حاضر نشدند در جایگاه داود رفعتی کار کنند؛ البته بدون اختیاراتی که در این سمت داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت ممبینی تابناک ورزشی رفعتی دپارتمان داوری قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!

طرفداری | کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم زمین مسابقه را ترک می کرد.

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد:

در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد.

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد:

روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد. 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت:

در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد:

یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم