Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@13:44:06 GMT

تأثیر مسلمانان بر سرنوشت ۳۱ کرسی پارلمان انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۶۸۰

تأثیر مسلمانان بر سرنوشت ۳۱ کرسی پارلمان انگلیس

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شورای مسلمانان بریتانیا دیروز، ۲۷ آبان ماه، فهرستی از ۳۱ کرسی را منتشر کرد که مسلمانان می‌توانند در تعیین نماینده آن نقش پررنگ یا متوسطی داشته باشند.

منطقه کنزینگتون در غرب لندن که «اما دنت گود»، کاندیدای عضو حزب کارگر، در آنجا با رقیب محافظه‌کار خود رقابت می‌کند در رأس این حوزه‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حوزه ۹ درصد از جمعیت واجد شرایط رأی‌دهی مسلمان هستند.

«هارون خان»، رئیس شورای مسلمانان انگلیس، می‌گوید: مسلمانان به عنوان اعضای فعال جامعه می‌توانند به ویژه در مناطقی که رقابت انتخاباتی نزدیک است نقش مهمی ایفا کنند و امیدواریم که احزاب به صدای جوامع اسلامی در سراسر این کشور گوش فرادهند.

شورای مسلمانان انگلیس که مهم‌ترین سازمان فعال اسلامی این کشور است، یک نهاد غیر‌حزبی است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی